جمعه 10 فروردین 1403

2 نهاد مالی به دنبال انتصاب مدیران متخصص در زمینه رمزارز

کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده و کمیسون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به به دنبال انتصاب مدیران متخصص در زمینه رمزارز هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی این کریپتو، جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا اصلا به دنبال وقت تلف کردن نیست. در نتیجه دولت جدید دست به تغییرات و پاکسازی مقامات زده است. این اقدامات افراد وابسته به رمز ارز و دارایی های دیجیتال را نیز شامل می شود.

تغییرات در CFTC

هیث تاربرت از ریاست کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) کنار خواهد رفت و کریس برومر جایگزین او خواهد شد.

برومر در حال حاضر عضو هیئت علمی و مدیر بخش قوانین اقتصاد بین الملل دانشگاه جورج تاون است. برومر برای تحقیقاتش مرتبط با فناوری دیجیتال، تجارت بین المللی و ارز های دیجیتال شناخته شده است.

در حالی که این انتصاب هنوز انجام نشده اما انتظار می رود تا چند روز آینده اجرایی شود.

ریاست SEC هم تغییر می کند

اخبار به دنبال این گمانه زنی هستند که جو بایدن استاد بلاک چین موسسه فناوری ماساچوست (MIT) «گری جنسلر» را به عنوان نامزد تصدی ریاست کمیسون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برگزیده است.

با این حال در این فاصله، دولت بایدن فرماندار «الیسون لی» را به عنوان سرپرست این سازمان اعلام کرد.

شایعات زیادی درباره انتصاب جنسلر وجود دارد. روند تایید او زمان بندی خاصی ندارد. با این حال بدون شک انتصاب وی قطعی است.

هنوز خبر خوبی برای ریپل موجود نیست

شرکت ریپل در انتظار احتمال ریاست جنسلر بر SEC بود. با این وجود، این لزوما یک اقدام موثر برای اتهامات وارده از سوی SEC بر علیه ریپل نیست. جنسلر پیش تر اعلام کرده بود که XRP یک اوراق بهادار است.

اگر ریپل امید به دولت جدید برای نجات دادن آنها دارد، به نظر می رسد باید منتظر بماند.

علاوه بر این، خانم لی هیچ تجربه خاص یا نظر مستقیمی درباره ارز های دیجیتال نداشته است. در پی اخبار منتشر شده درباره وی اعلام کرد: «در زمان فرمانداری من، تمرکزم بر روی محیط و استفاده معقول از آن بود، و این مشکلات برای من در اولویت خواهد بود.»

انتخاب رییس جدید CFTC، اقدام موثری برای ارز های دیجیتال خواهد بود. اما انتخاب فعلی برای SEC نشان دهنده تاثیر مثبت یا منفی در حال حاضر نیست.

این تغییرات در زمان حساسی برای صنعت رمزارز در حال انجام است. به نظر می رسد این انتصاب ها در 2021 به نفع دارایی های دیجیتال باشد.

بیشتر بخوانید

ایردراپ (Airdrop)چیست؟

مقدمه در حال حاضر بیش از 9,000 سکه دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ثبت شده است، این بدان معناست که پروژه های جدید...

توقیف دارایی دیجیتال بدهکاران مالیاتی در آمریکا

سازمان امور مالیاتی ایالات متحده ممکن است برای جبران بدهی های معوق مالیاتی، دارایی های دیجیتال اشخاص را توقیف کند. به گزارش سکه نیوز به...

حمایت رگولاتور استرالیایی از رمزارز و بلاک چین

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا، علی رغم دریافت گزارش های زیادی در مورد کلاهبرداری رمزارزی، می خواهد از صنعت رمزارز محلی پشتیبانی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته