جمعه 10 فروردین 1403

25 سال حبس در انتظار اپراتور مبادله رمزارز غیرمجاز

انتظار می رود یکی از ساکنان کالیفرنیا به اتهام مبادله غیرمجاز و پولشویی بیش از 13 میلیون دلار، مجرم معرفی و به 25 سال حبس محکوم شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، معامله گر همتا به همتای رمزارز، «هوگو سرجیو مجیا» 49 ساله، به اتهامات وارده مبنی بر پولشویی و انجام تجارت انتقال پول غیر مجاز اعتراف کرده است.

دادستانی ایالات متحده مجیا را به استفاده از مجموعه ای از شرکت های با مسئولیت محدود برای پنهان کردن ماهیت واقعی عملیات خود متهم می کند در حالی که بیش از دو سال پول نقد را با بیت کوین مبادله می کرد.

این شکایت ، مجیا را به انتقال وجوه بین بیت کوین و دلار آمریکا به ارزش حداقل 13 میلیون دلار برای مشتریان از ماه مه 2018 و سپتامبر 2020 با استفاده از شرکت های خود Worldwide Secure Communications ، World Secure Data و The HODL Group متهم می کند.

مطابق توافق پیش از محاکمه ، مجیا با یک مشتری که با مقامات قضایی همکاری می کرد برای اجرای مبادله بیت کوین با ده ها هزار دلار پول نقد بین ماه مه 2019 و مارس 2020 مذاکره می کرد.

علیرغم اینکه مشتری طی جلسه ای در مارس 2020 به مجیا اطلاع داد که مشتری اصلی وی یک خریدار مت آمفتامین در استرالیا است ، مجیا مایل بود به تراکنش ها ادامه دهد. در این شکایت آمده است که مجیا معاملات بیش از یک چهارم میلیون دلار برای این مشتری انجام داده است: «بر اساس توافق پیش از محاکمه، مجیا و مشتری که با مقامات همکاری داشت پنج تراکنش بیت کوین به پول نقد با ارزش کلی بیش از 250 هزار دلار انجام دادند.»

به عنوان بخشی از توافق ، مجیا قبول کرده است که تقریباً 234000 دلار پول نقد و تقریباً 95500 دلار ارز دیجیتال و فلزاتی را که در محل سکونت وی در کالیفرنیا پیدا شده است را به عنوان جریمه بپردازد.

این توافق همچنین موظف است که از این به بعد ، مجیا حداکثر یک کیف پول ارز دیجیتال را حفظ کند و یک کیف پول برای همه معاملات شخصی استفاده شود.

مجیا در روز جمعه ، 29 ژانویه متهم شد و انتظار می رود که به جرم یک فقره پولشویی و یک فقره مبادله غیر مجاز پول که موفق به ثبت آن در شبکه مبارزه با جرایم مالی وزارت خزانه داری (FinCEN) نشده است ، اعتراف کند.

پیش بینی می شود مجیا در ماه مارس به دادگاه منطقه ای ایالات متحده برود و با حداکثر مجازات قانونی 25 سال در پشت میله های زندان فدرال روبرو شود.

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته