سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

آشنایی با ارز دیجیتال جول سواپ (JUL)

جول سواپ، که در تاریخ 29 دسامبر سال 2020 راه اندازی شد، معادل یونی سواپ (UNI) است که بر روی بایننس اسمارت چین (BSC) ساخته شده است.

جول سواپ همان موتور معاملاتی و تجزیه و تحلیل یونی سواپ و برخی از ویژگی های اضافی سوشی سواپ (SUSHI) را ارائه می دهد.

جول سواپ تبادل خودکار و غیرمتمرکز توکن های BSC-20 را ارائه می دهد. هدف این پروژه کاهش موانع ورود به امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) است. این پلتفرم به هر کاربر اجازه می دهد استخر نقدینگی خود را ایجاد کند.

چه کسانی بنیانگذار جول سواپ هستند؟

جاست لیکوییدیتی، شرکتی که پشت جول سواپ قرار دارد، توسط توبیاس گراف تاسیس شد. گراف همچنین بنیانگذار و مدیر عامل QuuTech و همچنین مدیر عامل شرکت TGG Holding GmbH بود.

چه چیزی جول سواپ را منحصر به فرد می کند؟

جول سواپ با توجه به اینکه بر روی بایننس اسمارت چین ساخته شده است کارمزد های معاملاتی کمی دارد. و به کاربران این امکان را می دهد تا حضانت کامل وجوه خود را حفظ کنند.

در حالی که در یونی سواپ، 0.3 درصد از کل کارمزد های معاملاتی در هر استخر متناسب با تأمین کنندگان نقدینگی آن استخر توزیع می شود، در جول سواپ، 0.25 درصد مستقیماً به ارائه دهندگان نقدینگی فعال می رسد و 0.05 درصد باقیمانده از طریق جول سواپ به JULb تبدیل می شود و بین سهم گذاران JFT توزیع می شود.

جول سواپ دسترسی به مبادلات سریع، یک صرافی غیرمتمرکز بتا (DEX) ، سهم گذاری، توکن ها، جفت ها، حساب ها، رتبه بندی بر اساس حجم، لانچ پد، حاکمیت و انجمن ها را ارائه می دهد. همچنین ویژگی هایی مانند دفتر سفارش، محدود کردن سفارشات، هشدارهای قیمت و نمای معاملاتی را ارائه می دهد.

جاست لیکوییدیتی همچنین کیف پول JUL را راه اندازی کرد که پشتیبانی متقابل از پروتکل های مختلف از جمله بایننس اسمارت چین، اتریوم (ETH) ، متیک، آوالانچ، هوبی اکو چین، تومو چین، و رینکبی را ارائه می دهد.

کاربران می توانند از طریق استفاده از استخر فارمینگ جاست لیکوییدیتی، توکن های JULb را فارم کنند. آنها می توانند سود کسب شده و سپرده خود را 24 ساعت پس از آخرین تراکنش با قرارداد هوشمند پس بگیرند.

چه تعداد سکه جول سواپ (JULD) در گردش وجود دارد؟

عرضه در گردش جول سواپ (JULD) تا مارس 2020 برابر با 190،607،625 JULD و حداکثر عرضه نیز برابر با 800،000،000 JULD است.

امنیت شبکه جول سواپ چگونه است؟

جول سواپ از کد یونی سواپ که قبلاً بررسی شده استفاده می کند که برای استفاده در صرافی غیرمتمرکز جول سواپ اصلاح شده است. این اصلاحات مزایای اضافی مانند سهم گذاری و ویژگی حراج را فراهم می کند.

جول سواپ (JULD) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

اگر می خواهید جول سواپ (JULD) معامله کنید، می توانید این کار را در صرافی های هو، گیت آیو، ام ایکس سی داتکام، بیت مارت، و پنکیک سواپ انجام دهید.

البته توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400022701MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته