شنبه 1 اردیبهشت 1403

افزایش قیمت بیت کوین تا مرز 10 هزار دلار

بیت کوین روند صعودی را مانند هفته‌های گذشته طی می‌کند و از امروز صبح با عبور از مرزهای ۹۷۰۰ و ۹۸۰۰ دلار، خود را به ۱۰ هزار دلار نزدیک‌تر از همیشه می‌بیند.

قیمت بیت کوین در ماه‌های گذشته از سال ۲۰۱۹ میلادی روند صعودی را طی کرد که به‌نوعی نشانه‌ای از پایان زمستان رمزارز ۲۰۱۸ بود. رکوردهای بالاترین قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۹ یکی پس از دیگری شکسته شدند.

[mcrypto id=”2949″]

شکست مرز مقاومت ۶۵۰۰ و ۷۰۰۰ دلار، نشانه‌های مهمی از روند صعودی بیت کوین بودند که اکثر کارشناسان تحلیل‌های تکنیکال، آنها را شروعی بر روند صعودی بزرگ برای رمزارز مادر می‌دانستند.

آخرین اخبار بلاک چین از وب‌سایت‌های معتبر قیمت بیت کوین و تحلیل‌های مرتبط نشان می‌دهد که این رمزارز امروز با عبوری سریع از مرزهای حیاتی ۹۴۰۰، ۹۵۰۰ و ۹۷۰۰، به ۹۸۰۰ دلار رسیده است. تحلیل‌گران که پیش‌از‌این قیمت ۱۰ هزار دلار را برای ماه جاری بیت کوین تخمین زده بودند، اکنون بیش از همیشه به تحلیل‌های خود امیدوار هستند.

در بخش‌های دیگر بازار رمزارز شاهد صعود آن‌چنانی نبودیم. از رمزارزهای مهم که امروز، نمودار سبزی را ثبت کردند می‌توان به مونرو و ریپل اشاره کرد. البته روند صعودی رمزارزها همیشه کمی پس از صعودهای بیت کوین رخ می‌دهد و به‌همین دلیل، فعالان بازار آلت‌کوین‌ها هم از صعود قیمت بیت کوین راضی بوده‌اند.

منبع : Sekeh

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته