پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

احتمال رشد قیمت بیت کوین تا 9000 دلار در آینده‌ای نزدیک

روند رشد قیمت بیت کوین ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که به زودی شاهد رشد بیشتر قیمت‌ها باشیم.

بازار رمزارز بدون شک در هفته های گذشته رشد زیادی داشته به طوری که قیمت بیت کوین بالاترین رکورد خود از ابتدای سال را ثبت کرد و از 8500 دلار بالاتر رفت. خبرهای ناخوشایندی که طی یکی دو ماه اخیر شنیده‌ایم نیز تأثیری روی این روند افزایشی نداشته‌اند.

تحلیلگران معتقدند در صورتی که قیمت بیت کوین از سطح مقاومت فعلی خود که در حدود 8200 دلار است فراتر رود،  در آینده‌ای نزدیک وارد کانال 9000 دلار نیز خواهد شد.

در حال حاضر بیت کوین با 2 درصد افزایش به قیمت 7950 دلار رسیده. این در حالی است که پایین‌ترین قیمت آن در معامله‌های امروز، 7700 دلار بود.

در طول هفته گذشته، قیمت بیت کوین نوسانات زیادی داشت و در بازه تقریبی 7000 تا کمی بیشتر از 8000 دلار داد و ستد شد.

شتاب صعودی بیت کوین طی چند ماه گذشته بسیار شدید بوده است به طوری که قیمت این رمزارز توانست از 3000 دلار به شرایط کنونی برسد و حتی خبرهای منفی مثل کلاه‌برداری تتر/بیت‌فینکس نیز تغییری در روند رشد آن ایجاد نکرده‌اند.

در حال حاضر به نظر میرسد سطح بعدی مقاومت بیت کوین، چیزی در حدود 8200 دلار است و اگر این مرز شکسته شود، قیمت بیت کوین می‌تواند به 9300 دلار برسد.

یک تحلیلگر محبوب رمزارز به اسم BU، این احتمال را در توییت اخیر خود بررسی کرد و گفت که معتقد است بیت کوین در آینده ای نزدیک به 9500 دلار و بالاترین قیمت امسال خود می‌رسد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که کانال 9000 دلار سطح مقاومت ماهیانه بیت کوین است و بنابراین برای شکستن این سطح، میزان تقاضای خرید باید افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

یکی دیگر از تحلیل‌گران رمزارز به نام Josh Rager در توییت اخیر خود توضیحات بیشتری در این رابطه داده و گفته که در صورت شکسته شدن سطح مقاومت ماهانه، روند صعودی شدت بسیار بیشتری خواهد گرفت.

در طول هفته و با ادامه تلاش بیت کوین برای رسیدن به بالای 8000 دلار، به احتمال زیاد، تحلیلگران چگونگی رشد بیت کوین در هفته ها و ماه های آینده را بهتر درک می کنند.

منبع : newsbtc

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته