شنبه 6 مرداد 1403

صرافی BitMEX روی صرافی فیلیپینی سرمایه‌گذاری کرد

صرافی BitMEX با سرمایه گذاری روی صرافی رمزارز در فیلیپین کمک بزرگی به علاقه مندان رمز ارز در این کشور کرد.کشور فیلیپین، علیرغم علاقه زیاد کاربرانش به رمزارزهای مختلف، تاکنون زیرساخت مناسبی برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها نداشته است ولی احتمالاً این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد.

صرافی BitMEX روی صرافی رمزارزی سرمایه‌گذاری کرده است که از بانک مرکزی فیلیپین مجوز فعالیت دارد.

این پلتفرم که صرافی دارایی‌های دیجیتال فیلیپین (Philippine Digital Asset Exchange – PDAX) نامیده می‌شود، بازاری برای انواع دارایی‌های دیجیتال مثل رمزارز، کالاهای توکنی شده، املاک و اوراق قرضه به حساب می‌آید.

نیچل گابا، هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل PDAX می‌گوید محدود بودن زیرساخت‌های فناوری فیلیپین باعث شده که افراد دسترسی زیادی به خدمات و محصولات مالی نداشته باشند:

«ما می‌خواهیم از طریق فناوری بلاک چین و دارایی‌های دیجیتال، کاری کنیم که شرایط رقابت برای تمام فیلیپینی‌ها یکسان باشد و همه بتوانند ثروتی که با زحمت به دست آورده‌اند را افزایش دهند.»

PDAX ادعا می‌کند که همکاری نزدیکی با نهادهای قانونی و نظارتی دارد تا اطمینان حاصل کند که خرید و فروش رمزارز و دیگر دارایی‌های دیجیتال با بهترین قیمت روی این پلتفرم انجام می‌شود و امنیت آن نیز تضمین می‌شود.

آرتور هیز، مدیر عامل و هم‌بنیان‌گذار BitMEX، می‌گوید افراد زیادی از فیلیپین به پلتفرم BitMEX مراجعه می‌کنند و مطمئن است که PDAX می‌تواند میزان پذیرش و به کارگیری ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال را در این کشور افزایش دهد.

سرویس پرداخت Bitspark در ماه آوریل اعلام کرده بود که می‌خواهد رمزارزی با پشتوانه واحد پول فیلیپین روانه بازار کند.

همچنین، اوایل امسال شاهد مشارکت وسترن یونیون با شرکت فیلیپینی Coins.ph بودیم که به کاربرها اجازه انجام تراکنش‌های مالی برون‌مرزی و دریافت پول را می‌دهد.

طبق اطلاعات CoinMarketCap، حجم تراکنش‌های BitMEX در روز اعلام این خبر، 2.7 میلیارد دلار بوده است.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته