شنبه 1 اردیبهشت 1403

صرافی Cryptokart تعطیل می‌شود

به گفته بنیان‌گذار صرافی رمزارز هندی Cryptokart ، این صرافی تعطیل می‌شود. این خبر تنها کمی بعد از تعطیلی صرافی رمزارز Koinex در ماه ژوئن و توقف خدمات‌رسانی Coinome در ماه می منتشر می‌شود که هر ۲ از صرافی‌های مستقر در هند بودند.

بنیان‌گذار صرافی رمزارز هندی Cryptokart ، گائورنگ پودار (Gaurang Poddar) هفته پیش در مطلبی در لینکدین اعلام کرد که شرکتش تعطیل می‌شود.

پودار در این مطلب تعطیلی این صرافی را با توجه به تلاش زیادی که صرف آن شده، دشوار توصیف کرده بود اما در پایان گفته بود که تجربه کلی‌اش را مثبت می‌داند، به این پلتفرم افتخار می‌کند و برای باقی ماندن در این حوزه مصمم است و درخواست کرده بود که «اگر فردی را می‌شناسید که به راه‌اندازی صرافی علاقه دارد، لطفا به من خبر بدهید.»

پودار همچنین اعلام کرده بود به‌دنبال فرصت‌هایی در مدیریت محصول است و از افراد خواسته بود اگر از چنین فرصت‌هایی آگاهی دارند، با او تماس بگیرند. پودار سال ۲۰۱۷، تقریبا ۱ سال و ۹ ماه پیش Cryptokart را راه‌اندازی کرده بود.

این خبر تنها کمی بعد از تعطیلی صرافی رمزارز هندی Koinex در ماه ژوئن و توقف خدمات‌رسانی Coinome (صرافی رمزارز دیگری که در این کشور فعالیت می‌کند) در ماه می منتشر می‌شود. هر ۲ صرافی محیط تنظیم‌گری نامساعد را دلیل تعطیلی اعلام کرده‌اند.

همان‌طور که Cointelegraph ماه گذشته گزارش داد، از قرار معلوم قانون‌گذاران هندی پیشنهاد داده‌اند، شهروندانی که از رمزارزها استفاده می‌کنند، به ۱۰ سال زندان محکوم شوند. تنظیم‌گری سخت‌گیرانه جدید بخشی از پیش‌نویس طرحی است با عنوان «طرح ممنوعیت رمزارزها و تنظیم‌گری ارز دیجیتال رسمی »۲۰۱۹ که به‌تازگی پیشنهاد شده است.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته