پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آینده ترون چگونه خواهد بود؟

ترون یکی از رمزارزهای این روزهای بازار است که بی‌میلی فعالان بازار در به کارگیری آن برای سرمایه‌گذاری و انجام تراکنش‌ها، نیاز به تجدید نظر دارد.حدود ۸۰ درصد از استارتاپ‌های فعال در حوزه رمزارزها نسبت به ترون بی‌توجه هستند. همه اینها تا کنون یک دلیل عمده داشته است:‌ دنیای رمزارزها به شدت تحت تاثیر حال و هوای نقش بیت‌کوین است. ارزش و قیمت بیشتر رمزارزها با نوسانات بیت‌کوینی تغییر می‌کند و فعلا همه چیز تحت‌الشعاع آن است. اما آینده ترون، چه راهی را طی خواهد کرد؟

مسیر رمزارز ترون به چه سمت و سویی خواهد رسید؟

اگر بخواهیم به دید دقیق‌تری نسبت به فعالیت‌های آینده ترون دست پیدا کنیم باید به آنچه در سال ۲۰۱۸ بر آن گذشته هم دقت داشته باشیم. در ۳۱ ماه می سال میلادی گذشته، نسخه آزمایشی شبکه ترون به بازار ارائه شد. در ششم آگوست سال قبل هم، یکی از وبسایت‌های تولید محتوای مرتبط با بزرگسالان، پذیرش این رمزارز را آغاز کرد.

روند فعالیت‌های ترون از سال گذشته تا کنون، روندی رو به توسعه بوده است. از برنامه‌های دیگر این رمزارز می‌توان به همکاری آن با شرکت بیت‌تورنت (BitTorrent) اشاره کرد. در این همکاری، ساز و کاری تعیین شده بود که به موجب آن، کاربران بیت‌تورنت با حضور و شرکت در یک برنامه می‌توانستند از جوایزی در قالب ترون بهره ببرند. در واقع،  مبالغی از ترون به عنوان جایزه این مشارکت در نظر گرفته شده بود.

آیا آینده ترون به رشد و رونق بیشتری خواهد رسید؟

کارشناسان با مطالعه رفتار ترون به اطلاعات جالبی درباره آن دست پیدا کرده‌اند. به گواهی آنها، رفتار بیشتر رمزارزهای موجود در بازار تحت تاثیر نوسانات، اخبار و جهت‌دهی‌های بیت کوین است اما ظاهرا این موضوع درباره ترون چندان صادق نیست و ارزیابی رفتار آن در مدت حضورش در بازار رمزارزها حاکی از آن است که با روندی مستقل‌تر از رمزارزهای دیگر در حال حرکت و توسعه است. همین موضوع می‌تواند نویدبخش وجود رمزارزی باشد که قدرت چانه‌زنی دارد و ورای سوگیری‌های بیت کوین می‌تواند به ذی‌نفعان بازار سود یا ضرر برساند.

ترون و رمزارزهای دیگر وارد مرحله جدیدی از حیات خود خواهند شد؟

به نظر می‌رسد با ورود سرمایه‌گذاران بیشتر به بازار رمزارزها باید منتظر تزریق استراتژی‌های مالی و ارتباطی تازه‌تری به این بازار باشیم. هر سرمایه‌گذار و مؤسسه‌ای که به این بازار راه پیدا کند، استراتژی‌ها و برنامه‌های خاصی را دنبال خواهد کرد. وجود رمزارزهای متنوع هم می‌تواند هر یک را به سمت و سویی بکشاند. یعنی سرمایه‌گذاران یا به طور کلی ذی‌نفعان بازار ارزهای دیجیتالی با توجه به ویژگی هر رمزارز و اهدافی که در سر می‌پرورانند، شروع به حرکت به سمت یکی از رمزارزها خواهند کرد و جانب یکی از این ارزها را خواهند گرفت.

رمزارز ترون هم در این میان با توسعه‌هایی که در شبکه خود داشته است، بی‌نصیب نخواهد ماند و قطعا در مسیر رشد قرار خواهد گرفت. بازار رمزارزها در آینده‌ای نه چندان دور با تحولات شدیدی رو به رو خواهد بود که صحبت کردن از ابعاد آن فعلا آسان نیست.

منبع : cintjournal

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته