جمعه 10 فروردین 1403

ارائه اپلیکیشن توسط اتریوم کلاسیک برای بهبود توسعه و زیرساخت

تیم توسعه با ارائه اپلیکیشن توسط اتریوم کلاسیک به بهبود اکوسیستم موجودش کمک کرد. این طرح راه حل واسطی را برای کاهش پیچیدگی های عیب یابی فراهم کرده است.

متخصصان حوزه کریپتو از خدمات اپلیکیشن غیرمتمرکز برای ساده‌سازی تمام فرایند بلاک چین استفاده می‌کنند. در همین راستا، تیم توسعه هسته با ارائه اپلیکیشن توسط اتریوم کلاسیک طرحی را برای بازسازی اکوسیستم موجودش ارائه کرده است.

کلیک کنید و جدیدترین اخبار بلاک چین را بخوانید

تیم اتریوم کلاسیک برای پیشبرد هدف بهبود این حوزه قابلیت‌هایی را روی فناوری بلاک چین توسعه می‌دهد. این طرح راه‌حل‌های واسطی فراهم می‌کند که اغلب در پی کاهش پیچیدگی‌های عیب‌یابی هستند.

توسعه‌دهندگان برای بهره‌برداری از این قابلیت تازه از (Jade Service Runner (JSR کمک می‌گیرند که مدیر سرویس قدرتمندی است که خدمات اجرای برنامه در پشت صحنه و نصب را برای بهبود کارایی ارائه می‌دهد. Jade Service Runner همچنین به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند به خدماتی دسترسی داشته باشند که در دستگاه کاربر اجرا می‌شود.

علاوه بر این، JSR تلاش می‌کند تا با ساده کردن کاربرد ابزارها بار شناختی در سمت کاربر را کاهش دهد و درنتیجه با ارائه گزینه خدمت به محض درخواست که به کاربران در ارائه مجوز به برنامه‌نویسان برای دسترسی به اطلاعات اختیار کامل می‌دهد، کاربران را توانمند می‌کند.

JSR به توسعه‌دهندگان نیز کمک می‌کند بدون نیاز به درخواست چند باره از کاربران به اطلاعات اضافه دسترسی داشته باشند. نقشه راه توسعه اتریوم کلاسیک همچنین شامل ایجاد ابزارهایی برای توسعه‌دهندگان می‌شود که آن‌ها را قادر می‌سازد تا به شکل موثری از خدمات غیرمتمرکز استفاده کنند.

این طرح بلندمدت شامل شبکه‌ای همتابه‌همتا برای خدمات میزبانی برنامه‌نویسان می‌شود و به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد که با انعطاف‌پذیری بیشتر بین زیرساخت محلی کاربر و خدمات دیگر جابه‌جا شوند.

همچنین با توجه به اینکه برنامه‌نویسان می‌توانند خدمات‌شان را در مکان دیگری اجرا کنند، این قابلیت تازه به آن‌ها در مدیریت موثر کمک می‌کند و در مجموع به آن‌ها کمک می‌کند کارایی موجود را بهبود ببخشند.

در هر صورت این خدمت به رویکردی مناسب برای برقراری ارتباط با گره کامل نیاز دارد. تیم توسعه اتریوم کلاسیک قصد دارد به‌منظور کاهش پیچیدگی یکپارچه‌سازی با گره کامل ویژگی‌هایی را به‌شکل دکمه‌ای ارائه کند که کاربرپسند و به‌آسانی قابل درک هستند.

به‌روزرسانی بهسازی‌شده اتریوم کلاسیک، بهبود شیوه‌های فناورانه مرسوم را برای توسعه‌دهندگان آسان می‌کند. درنتیجه اتریوم کلاسیک می‌تواند با نسخه بهبودیافته در آینده نزدیک از سیستم‌های غیرمتمرکز به نفع خود بهره‌برداری کند.

منبع : ambcrypto

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته