جمعه 10 فروردین 1403

eToro سپرده اولیه برای افتتاح حساب را 5 برابر کرد!

صرافی eToro اعلام کرد که به دلیل حجم گسترده ورود کابران تازه وارد، سپرده اولیه لازم برای افتتاح حساب در این پلتفرم را از 200 دلار به 1000 دلار افزایش داده است. اگرچه، این اقدام را می توان نوعی بهره برداری انتفاعی از وضعیت بازار رمزارزها تلقی کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، eToro که بیشتر مورد استقبال معامله گران تازه کار است، در آغاز سال 2021 رکورد بالاترین میزان سپرده و معاملات خود را روی پلتفرم  ثبت کرد.هرچند این موضوع مختص به صرافی خاصی نبوده و رونق بازار ارزهای دیجیتال کسب و کار اکثر صرافی های دیجیتال را سکه کرده است.

در حالی که سال گذشته یکی از مهمترین عوامل محرک بازار رمزارز ورود سرمایه گذاران حقوقی بود، این اعلام eToro حاکی از آن است که سرمایه گذاران و معامله گران خرد نیز تصمیم گرفته اند بیشتر به این بازار وارد شوند.

رشد ارزش رمزارزها در سال گذشته بسیار چشمگیر بود اما این موضوع چندان توجه صفحات اول رسانه های جریان اصلی غیرمرتبط با کریپتو را اشغال نکرده بود.

این در حالی است که با شروع سال 2021 و ثبت رکوردهای تاریخی در بازار رمزارزها، این موضوع توجه فزاینده این رسانه ها را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته