جمعه 10 فروردین 1403

صرافی KuCoin ، بایننس کوین را به فهرست خود افزود

صرافی سنگاپوری KuCoin اعلام کرده که رمزارز بایننس کوین (BNB) را در فهرست رمز ارزهای ارائه شده روی این پلتفرم قرار داده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی این صرافی، امکان خرید و فروش BNB با استفاده از بیت کوین (BTC) و تتر (USDT) در این صرافی وجود خواهد داشت. همچنین، در این بیانیه اعلام شده که KuCoin از پروژه بایننس چین و رمزارز اختصاصی آن، یعنی BNB، در آینده بیشتر حمایت خواهد کرد.

این اتفاق نشان می‌دهد که سازمان‌های تجاری بزرگ به بایننس اعتماد دارند. KuCoin در حال حاضر، چهل و ششمین صرافی بزرگ دنیاست که در هر شبانه روز، 47 میلیون دلار تراکنش مالی ثبت می‌کند.

بایننس همچنین به تازگی مشارکتی را با TrustToken آغاز کرده و استیبل کوین (TrueUSD (TUSD را روی پلتفرم خود ارائه می‌کند. گفته می‌شود که استفاده از TUSD هزینه اضافه‌ای ندارد و کاربران می‌توانند به ازای هر TUSD، یک دلار آمریکا دریافت کنند.

واحد تحقیقات بایننس به تازگی اعلام کرده بود که حضور فیسبوک در بازار رمزارزها و ارائه استیبل کوین لیبرا، می‌تواند حجم این بازار را افزایش دهد زیرا امکان پرداخت از طریق رمزارز برای افراد زیادی فراهم می‌شود.

لیبرا اعلام کرده که می‌خواهد به استانداردی جهانی تبدیل شود:

«لیبرا که از چندین ارز فیات به عنوان پشتیبان خود کمک می‌گیرد، اولین تلاش برای ایجاد ارزی جهانی است که هر روز میلیاردها نفر از آن استفاده خواهند کرد.»

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته