چهارشنبه 29 فروردین 1403

BitOasis در مسیر گرفتن مجوز صرافی رمزارز در خاورمیانه

صرافی BitOasis پس از دریافت تأییدیه از نهاد تنظیمی امارات متحده، به زودی مجوز فعالیت در خاورمیانه را دریافت خواهد کرد.

پلتفرم BitOasis که در دبی مستقر است و شروع فعالیتش به سال 2015 باز می‌گردد، امروز اعلام کرد که مجوزش از طرف نهاد رگولاتوری خدمات مالی (FSRA) در بازار جهانی ابوظبی (ADGM) تأیید شده و می‌تواند به عنوان یک پلتفرم خرید و فروش رمزارز و کیف پول دیجیتال در ناحیه خاورمیانه فعالیت کند.

BitOasis در مسیر گرفتن مجوز صرافی رمزارز

به گزارش بلومبرگ، اولا دودین مدیر عامل BitOasis گفته است که این پلتفرم پس از برآورده کردن الزامات عملیاتی و فنی، می‌تواند مجوز خود را دریافت کند. تخمین زده می‌شود که این کارها تا پایان نیمه اول سال 2019 زمان ببرند. او در ادامه گفته است:

کسب این مجوز گام بسیار بزرگی برای ما به حساب می‌آید زیرا به ما مشروعیت می‌دهد و اکنون می‌توانیم با دیگر نهادهای مالی تابع قوانین همکاری کنیم. در کل پیش‌بینی می‌کنیم که رشد خوبی در منطقه داشته باشیم و دسترسی‌مان به بازار گسترش پیدا کند.

حرکت به جلو با تمام سرعت

دودین اظهار اطمینان کرده که این پلتفرم تا اوایل سال آینده تمام مجوزهای لازم برای فعالیت به صورت یک صرافی رمزارز را خواهد داشت. از زمانی که ADGM اعلام کرد قصد اعمال مقررات تنظیمی در مورد دارایی‌های رمزی را دارد، BitOasis همکاری نزدیکی را با آن‌ها داشته است و در حال حاضر نیز این پلتفرم رشد مثبتی را تجربه می‌کند.

BitOasis نوامبر گذشته وارد کشورهای مصر، اردن و مراکش شد و واحدهای قابل تبادل در بحرین، عمان، عربستان صعودی و امارات را افزایش دهد.

واحدهای پول قابل تبادل در این صرافی شامل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، XRP، zcash و monero هستند.

طبق مطلبی که در وبسایت این شرکت منتشر شده، BitOasis تلاش خود برای تبدیل شدن به رقابتی‌ترین صرافی خاورمیانه را ادامه می‌دهد و ادعا می‌کند که طی 2 سال گذشته توانسته 1.6 میلیارد دلار تبادل سرمایه را تسهیل کند و این یعنی اینکه BitOasis یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های خاورمیانه است.

رسیدن به موفقیت‌های بیشتر

پس از اینکه بازار ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت کوین افزایش قیمتی را طی چند روز اخیر تجربه کرد، توجه بیشتری به سمت این صنعت معطوف شده است و در نتیجه، شفافیت عملکرد صرافی‌ها به موضوع مهمی تبدیل شده است به ویژه اینکه Bitwise به تازگی در گزارشی مدعی شده بود که 95 درصد از بورس‌ها داده‌های تقلبی ارائه می‌دهند.

البته پس از اینکه ADGM چارچوبی قانونی برای مجوزهای رمزارز صادر کرد و بانک مرکزی بحرین نیز مجموعه‌ای جامع از قوانین را در این حوزه ارائه نموده است، شکی نیست که پیشرفت‌های زیادی را در این حوزه مشاهده خواهیم کرد. این ویژگی به ویژه در خاورمیانه برجسته خواهد بود زیرا به نظر می‌رسد این منطقه به یکی از رهبران اقتصاد دیجیتال دنیا تبدیل خواهد شد.

منبع : cryptoslate

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته