جمعه 10 فروردین 1403

Coinbase ابزارهای داده جدیدی را به سرمایه‌گذاران تازه‌وارد رمزارز ارائه می‌کند

صرافی Coinbase قصد دارد با ارائه ابزارهای جدید، به سرمایه‌گذاران تازه‌وارد کمک کند پرتفولیویی مناسب با اهداف سرمایه‌گذاریشان ایجاد کنند. کاربران از طریق این ابزارها می‌توانند سیگنال فعالیت سهام‌داران برتر، محبوبیت دارایی‌ها در این صرافی و غیره را مشاهده کنند.

Coinbase ابزارهای جدیدی عرضه می‌کند که به کاربران بی‌تجربه رمزارز کمک می‌کند، از اقدامات معامله‌گران باتجربه آگاه شوند.

این صرافی روز چهارشنبه اعلام کرد مجموعه جدیدی از ابزارهای سیگنال را در اختیار کاربران گذاشته است. یکی از این ابزارها فعالیت‌های معامله‌گران برتر را نشان می‌دهد.

در بلاگ رسمی Coinbase آمده است:

«سیگنال فعالیت سهام‌داران برتر، شامل درصدی از مشتریان Coinbase است که موجودی زیادی از یک دارایی دارند (۱۰ درصد بالا) و در ۲۴ ساعت گذشته از طریق خرید و فروش، جایگاهشان در آن دارایی بهبود یا تنزل یافته است (آن دارایی را خریده‌اند یا فروخته‌اند). این اطلاعات تقریبا هر ۲ ساعت به‌روز می‌شود.»

یکی از سخنگویان Coinbase در گفت‌وگو با CoinDesk گفت که فعالیت سهامداران برتر از همه حساب‌های Coinbase در تمام این صرافی به‌جز حساب‌های نهادها جمع‌آوری می‌شود.

این شرکت مستقر در سان فرانسیسکو علاوه بر ارائه سنجه‌های کاربران برتر Coinbase، ابزارهای داده دیگری هم منتشر می‌کند تا به کاربران خرد کمک کند تصمیم‌های آگاهانه‌تری بگیرند.

مشتریان Coinbase همچنین می‌توانند میانه تعداد روزهایی را مشاهده کنند که معامله‌گران این صرافی یک دارایی را پیش از فروش یا انتقال به آدرسی دیگر نگه داشته‌اند. یکی دیگر از ابزارها محبوبیت دارایی‌ها در Coinbase و همچنین همبستگی‌های قیمتی نسبی با دیگر دارایی‌های کریپتو را برآورد می‌کند.

به گفته Coinbase، همه این ابزارهای داده «اختصاصی» از امروز به‌صورت رایگان در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرند.

یکی از سخنگویان Coinbase در مورد اهداف زیربنایی این ابزارهای جدید به CoinDesk گفت:

«امیدواریم این سیگنال‌های جدید باعث شوند، سرمایه‌گذاران حقیقی، به‌خصوص سرمایه‌گذاران تازه‌وارد، آگاهانه‌تر پرتفولیوی متنوعی از دارایی‌های کریپتو را مدیریت کنند. می‌خواهیم سیگنال‌های معامله به سرمایه‌گذاران تازه‌وارد کمک کنند پرتفولیویی مناسب با اهداف سرمایه‌گذاریشان ایجاد کنند.»

نقطه قوت

ویل دروو (Will Drevo)، مهندس ارشد Coinbase که با این ابزارها تحلیل‌های اولیه‌ای انجام داده، می‌گوید حساب‌های کاربری برتر کریپتو در Coinbase بیش از فروش تمایل به افزایش دارایی‌های پرتفولیوی خود دارند.

دروو در مطلب بلاگ دیگری نوشته است:

«از دیرباز هر گاه سهامداران برتر به‌صورت غیرعادی خوش‌بین یا بدبین بوده‌اند، نشان‌دهنده تغییر شرایط بازار بوده است، البته همیشه این‌طور نیست.»

دروو نوشته است، در مجموع اتخاذ استراتژی سرمایه‌گذاری صرفا بر مبنای سیگنال همیشه به نفع معامله‌گران نیست و سیگنال‌ها نباید به‌عنوان استراتژی یا مشاوره مستقیم سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند. درواقع به کاربران توصیه می‌شود که بر مبنای نیازها، ابزارهای مالی و توان ریسک‌پذیری‌شان «استراتژی کریپتوی خودشان را ایجاد و مدیریت کنند.»

دروو همچنین نوشته است، «وقتی شک دارید، می‌توانید با یک متخصص مالی مشورت کنید.»

Coinbase که در سال ۲۰۱۲ بنیان‌گذاری شده است، اواخر سال گذشته پس از جذب ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه خطرپذیر، ۸ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شد. همان‌طور که سال گذشته گزارش شد، این صرافی احتمالا به‌زودی با کمک کارگزاری Aon شرکت بیمه تاسیس می‌کند.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته