چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پلتفرم جدید جان مک‌آفی با نام Magic شروع به کار کرد

پلتفرم جدید جان مک‌آفی که یکی از برجسته‌ترین متخصص‌های امنیت سایبری و عجیب‌ترین طرفدارهای کریپتو است، پلتفرم جدیدی برای خرید و فروش رمزارز راه‌اندازی کرده است.

پلتفرم جدید جان مک‌آفی که Magic نامیده می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد از طریق یک داشبورد، روی چند صرافی مختلف خرید و فروش انجام دهند.

ویژگی برجسته این صرافی، non-custodial بودن آن است به طوری که دارایی‌های کاربران در حساب‌های اصلی آن‌ها باقی می‌مانند. زمانی که خرید و فروشی صورت بگیرد، پول بین حساب‌ها منتقل شده و تراکنش نهایی می‌شود. کاربرها باید برای استفاده از این داشبورد، APIهای سرویس‌های مختلف را به آن متصل کنند.

پلتفرم Magic در حال حاضر از صرافی‌های باینانس، Kraken، Poloniex، Huobi، Bittrex، HitBtc، Exmo و Livecoin پشتیبانی می‌کند.

به گفته مک‌آفی، این پلتفرم، دو پورتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از این پورتال‌ها برای خرید و فروش عادی استفاده می‌شود و دیگری برای shadow trading کاربرد دارد به این صورت که خرید و فروش‌هایی به صورت خودکار انجام می‌شوند و سعی می‌شود از اقدام‌های ماهرترین کاربرهای پلتفرم تقلید شود. از دیگر قابلیت‌های این پلتفرم می‌توان به ثبت همزمان سفارش‌های خرید و فروش اشاره کرد. همچنین کاربرها می‌توانند پورتالشان را روی حالت خودکار تنظیم کنند تا نیازی به مراجعه مکرر به پورتال نداشته باشند. استفاده از این پلتفرم در هیچ کشوری ممنوع نیست.

سایت Magic اعلام کرده که این پلتفرم روی سرورهای Amazon Web Service مستقر است که در مقابل حمله‌های DDoS مقاوم هستند و امکان مقیاس‌پذیری در لحظه نیز دارند.

همچنین، در این وب سایت می‌خوانیم: «این پلتفرم پس از بررسی‌های زیاد و گسترده در اختیار عموم کاربران قرار گرفته و ماه‌ها روی آن کار شده است.»

به نظر می‌رسد پلتفرم Magic حتی قبل از شروع رسمی کارش، مورد حمله DDoS قرار گرفته است. مک‌آفی در توییتی اعلام کرده بود:

«سایت McAfeeMagic.com هنوز زیر فشار حمله است و آدرس IP جدیدی در تگزاس به آن حمله کرده است. سرورهای آمازون به زودی به پلتفرم ما اضافه خواهند شد. پس با خیال راحت به کارهایتان برسید. به زودی کارمان را شروع خواهیم کرد.»

تقریباً 10 روز پیش بود که مک‌آفی اعلام کرد رمزارزی به نام McAfee Freedom Coin را پاییز امسال وارد بازار خواهد کرد.

او در رابطه با این رمزارز توییتی بسیار گیج‌کننده ارسال کرده است:

«McAfee Freedom Coin با هدف مقابله با مشکل تبادل رمزارزها طراحی شده است. این کوین به هیچ نوع دارایی خاصی وابسته نیست و ارزش آن ارتباطی به رفتار موجودیت‌های بیرونی ندارد. ارزش این کوین همیشه در مقابل دیگر ارزها صفر خواهد بود ولی ارزش بازار طبیعی آن کاملاً رایگان است تا امکان رشد داشته باشد.»

در هر صورت، به نظر نمی‌رسد که این توکن ارتباطی با فعالیت‌های پلتفرم Magic داشته باشد. سایت Magic اعلام کرده که از توکن (ARB) ERC-20 متعلق به پروژه‌ای به نام Arbitraging استفاده خواهد کرد.

جدیدترین اخبار بلاک چین و دستاورهای فناوری انقلابی قرن ۲۱ را در وب سایت سکه نیوز دنبال کنید.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته