چهارشنبه 29 فروردین 1403

همکاری شرکت‌های Samsung SDS و Tech Mahindra برای تقویت بازار جهانی بلاک‌ چین

سامسونگ به مرور حضور خود را در دنیای بلاک چین و رمزارز افزایش می‌دهد و همکاری با شرکت‌های فعال در این حوزه، در دستور کار آنها قرار دارد.

شرکت‌های Samsung SDS و Tech Mahindra که در عرصه تحول دیجیتال فعالیت‌های بزرگی انجام می‌دهد، اعلام کرده‌اند که مشارکتی را در بازار جهانی بلاکچین با یکدیگر شکل داده‌اند و از پلتفرم بلاک چین Nexledger متعلق به شرکت Samsung SDS استفاده خواهند کرد.       

Nexledger پلتفرمی انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از خدمات را در لحظه به مشارکت‌کننده‌های قابل اعتماد ارائه کند و انعطاف‌پذیری کار توسعه‌دهندگان را افزایش دهد زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد که از فناوری‌های بلاکچین مختلفی استفاده کنند. Samsung SDS توانسته از زمان آغاز به کار Nexledger در سال 2017، کاربردهای واقعی مختلفی برای این پلتفرم ایجاد کند که از جمله آن‌ها می‌توان به صنایع مالی، لجستیک و بخش عمومی اشاره کرد.

ماهان چی، مدیر Samsung SDS در هندوستان اینگونه گفته است:

مفتخریم که مشارکت خود با Tech Mahidra را اعلام کنیم. هدف این مشارکت، ترویج استفاده از پلتفرم Nexledger در بازار جهانی است. Samsung SDS به عنوان شرکتی که به ارزش فناوری بلاک‌چین اعتقاد دارد، تلاش‌های زیادی برای پیاده‌سازی پلتفرم Nexledger انجام داده است و سعی کرده نیازهای شرکت‌های بزرگ در زمینه بلاک‌چین را رفع کند. ما در کنار Tech Mahindra تحول‌های دیجیتال قدرت گرفته از بلاک‌چین را برای مشتری‌هایمان به ارمغان خواهیم آورد.

Tech Mahindra حضور فعالی برای بهبود قابلیت‌های Nexledger خواهد داشت و در فرآیند توسعه این پلتفرم مشارکت خواهد کرد.

راجش دودو مدیر واحد بلاک‌چین Tech Mahindra در این زمینه گفته است:

ما به عنوان بخشی از منشور TechMNxt خودمان، به ایجاد اکوسیستمی از شرکای متعهد هستیم تا بتوانیم از نسل جدید فناوری‌ها بهره ببریم و تجربه بهتری برای مشتری‌های خود به وجود آوریم. بسیار خوشحال هستیم که به عنوان گامی در این مسیر، می‌توانیم با Samsung SDS همکاری داشته باشیم و در کنار تحقیقات بازار این شرکت، از پلتفرم بسیار انعطاف‌پذیر آن‌ها نیز استفاده کنیم. Nexledger پلتفرمی است که توانایی خود در خودکار کردن استقرار شبکه‌های پیچیده بلاک‌چین و بیشینه کردن تعداد تراکنش‌ها را هم در بستر اختصاصی خود و هم در بسترهای Hyperledger و اتریوم به اثبات رسانده است. این مشارکت به دسترسی ما به بازارهای کره، هند و دیگر بازارهای APAC را افزایش خواهد داد.

بلاک‌چین فناوری در حال ظهوری است که در سال‌های گذشته به صورت پروژه‌های اثبات مفهوم، مورد بررسی قرار گرفته است ولی امسال انتظار می‌رود که بسیاری از این پروژه‌های اثبات مفهوم به پروژه‌های تجاری تبدیل شوند. این دو شرکت معتقدند که بلاک‌چین یکی از حوزه‌های اصلی 2019 خواهد بود و از نقاط قوت خود برای موفقیت این مشارکت استفاده خواهند کرد.

منبع : the-blockchain

بیشتر بخوانید

چین و اپلیکیشن مبتنی بر بلاک چین برای نظارت

در یکی ازایالت های چین قانونگذاران بازار با استفاده از بلاک چین اپلیکیشن موبایلی ابداع کرده اند تا بر فروش آنلان کالا و سرویس از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته