یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

درخواست قوانین رمزارز جدید توسط خزانه داری انگلستان

یک بررسی انجام شده توسط خزانه بریتانیا بر روی فناوری مالی این کشور، خواستار معرفی یک رژیم جدید برای رگولاتوری دارایی های رمزارز شده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بلاک کریپتو، اقدامات اخیر نهاد های نظارتی انگلستان، از جمله ممنوعیت فروش مشتقات رمزارز و ثبت نام ضد پولشویی باعث شده است كه برخی اظهار داشته باشند كه استارت آپ های رمزارز محلی قصد دارند به حوزه های قضایی دوستانه تر بروند.

این بررسی که در بودجه اولیه رئیس خزانه ریشی سوناک در مارس 2020 معرفی شد و توسط رئیس سابق ورلد پی رون کالیفا هدایت شد، نشان می دهد که بازار های دیگر با توسعه چهارچوب های خاص رمزارز مانند پیشنهادات بازار های اتحادیه اروپا در دارایی های رمزارز در حال پیشروی هستند و اظهار داشت که انگلستان برای حفظ موقعیت خود به عنوان قطب دارایی های دیجیتال باید سریع حرکت کند.

در این گزارش آمده است: «بریتانیا نه تنها باید بلند پروازی های خود را گسترش دهد، بلکه باید در نظر بگیرد که آیا می تواند یک رژیم سفارشی مبتنی برای نوآوری ایجاد کند.»

بر اساس این گزارش: «باید یک رژیم سفارشی مطابق با اصول چهارچوب نظارتی فعلی، و همچنین مفهوم همان ریسک همان رگولاتوری را اتخاذ کرد، در حالی که متناسب با خطرات ناشی از فعالیت های رمزارزی باشد. همچنین باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند با چالش های آینده روبرو شود مانند چگونگی رگولاتوری جامعه مالی غیرمتمرکز (DeFi).»

در ماه ژانویه وزارت خزانه داری یک مقاله مشاوره ای منتشر کرد و خواستار مدارک در مورد رویه رگولاتوری بریتانیا در رمزارز و استیبل کوین ها شد.

در این بررسی همچنین انگلیس خواستار ادامه مشارکت در «شبکه جهانی نوآوری مالی»، یک کار گروه از رگولاتور های کشوری و راهگشایی در سیاست و مقررات رمزارز شد. در ادامه گفته شد که دولت باید ابتکارات سایر بازار های بین المللی را تحت بررسی قرار دهد تا عقب نماند.

این بررسی کالیفا که مدت ها مورد انتظار بود، تلاشی است برای کمک به انگلستان در حفظ موقعیت خود به عنوان قطب اصلی تجارت فناوری مالی، چیزی که در بین سیاستمداران انگلیس یک وسواس است.

این از پنج جریان اصلی تشکیل شده است که عبارتند: از سیاست و رگولاتوری، مهارت ها، سرمایه گذاری، اتصال بین المللی، اتصال ملی.

درخواست برای ایجاد یک صندوق رشد 1 میلیارد پوندی قبلاً هنگامی که در ژانویه به بیرون درز کرد، عناوین اصلی اخبار را به خود جلب کرده بود.

در گزارش بیان شد: «این یک صندوق رشد فناوری مالی با ارزش و تخصیص 1 میلیارد پوند برای رهبری بازار خواهد بود. بودجه آن توسط دارندگان سرمایه سازمانی داخلی تأمین می شود و در صورت امکان، از امتیازات رگولاتوری موجود که فقط برای صندوق اعمال می شود استفاده می کند.»

این بررسی همچنین خواستار تغییر در قوانین لیستینگ انگلستان از طریق کاهش الزامات شناور آزاد (نسبت سهام شرکت های نوپا برای سرمایه گذاری در هنگام عرضه عمومی)، معرفی سهام دو کلاس و تسهیل حقوق پیش خرید است .

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است با وب سایت سکه نیوز همراه شوید.

مطالب مرتبط:

قوانین ارزهای دیجیتال در کشور بولیوی

قوانین ارزهای دیجیتال در کشور برمودا

قوانین ارزهای دیجیتال در آرژانتین

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

قوانین و مقررات رمزارزها در انگلیس

در این مقاله قصد داریم به برخی از اطلاعات دقیق در مورد ارزهای دیجیتال و قوانین مربوط به آنها در بریتانیا بپردازیم: وضعیت حقوقی:...

مطالب داغ هفته