پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سامسونگ قابلیت‌های بلاک چین و ارز دیجیتال را به مدل گلکسی خود اضافه می‌کند

شرکت معروف سامسونگ قصد دارد در همه تلفن‌های همراه مدل گلکسی‌ از فناوری رمزارز و بلاک چین استفاده کند.

روزنامه بیزنس کوریا به نقل از یکی از پخش‌های مطبوعاتی سامسونگ گزارش داد که این شرکت می‌خواهد اپلیکیشن کیف پول دیجیتالی‌اش را حتی در گوشی‌های ارزان‌قیمت جای داده و در آینده قرار است قابلیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را در حوزه‌های بیشتری گسترش دهد. شی وان چئول، مدیر ارشد تیم استراتژی محصولات در واحد کسب‌وکار بی‌سیم شرکت سامسونگ می‌گوید:

«می‌خواهیم به مرور تعداد مدل‌های گلکسی که از بلاک چین پشتیبانی می‌کنند را افزایش دهیم و با کاهش محدودیت‌های آن قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران فراهم کنیم. همچنین می‌خواهیم بعد از کره، ایالات متحده و کانادا، کشورهای هدفمان را گسترش دهیم.»

در حال حاضر، کیف پول بلاک چین سامسونگ فقط در جدیدترین مدل آن، یعنی گلکسی S10 در دسترس افراد قرار دارد. مدل گلکسی S10 دارای خصوصیت‌های مبتنی بر بلاک چین مانند اپلیکیشن های غیرمتمرکز (dapp) و قابلیت امضای دیجیتال است. طبق گزارشات، احتمالاً این قابلیت‌ها به مدل‌های دیگر سری گلکسی هم اضافه می‌شود.

بیزنس کوریا اعلام کرد که سامسونگ دارد با شرکت‌های ارتباط از راه دوری مانند SK Telecom و KT Corporation (Korea Telecom سابق) مذاکره می‌کند تا شاید بتوانند در زمینه پلتفرم تأیید هویت مبتنی بر بلاک چین و نوآوری‌های دیگر با هم به توافق برسند.

در ماه‌های اخیر فعالیت‌های سامسونگ در زمینه بلاک چین بیشتر شده‌است.

این شرکت پس از پیاده‌سازی امکانات بلاک چین و ارز دیجیتال در تلفن‌های همراه گلکسی S10، اعلام کرد که می‌خواهد شبکه بلاک چینی بر مبنای اترویم توسعه دهد و توکنی به نام «سامسونگ کوین» در آینده صادر کند. علاوه بر آن، این شرکت قصد دارد به پکیج‌های سیستم فناوری اطلاعاتش فناوری بلاک چین را اضافه کند.

این شرکت غول‌پیکر اخیراً حدود سه میلیون دلار در استارتاپ کیف پول دیجیتالی به نام Ledger سرمایه‌گذاری کرده‌است.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال لایت کوین (LTC)

لایت کوین یکی از رمزارزهای مشهور و به‌نوعی رقیب بیت کوین محسوب می‌شود که درحال حاضر بیشترین ارزش بازار را در میان آلت‌کوین‌های جدا شده از بیت کوین دارد.

چین و اپلیکیشن مبتنی بر بلاک چین برای نظارت

در یکی ازایالت های چین قانونگذاران بازار با استفاده از بلاک چین اپلیکیشن موبایلی ابداع کرده اند تا بر فروش آنلان کالا و سرویس از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

مطالب داغ هفته