جمعه 10 فروردین 1403

صدور 250 میلیون دلار توکن جدید توسط تتر طی یک هفته

تتر ، ارائه‌دهنده محبوب‌ترین استیبل کوین دنیا، از ابتدای سال 2019، هر 17 روز یک بار، توکن‌های جدیدی صادر کرده است و این به معنای رشد سریع این شرکت است. جدیدترین دور صدور توکن این شرکت، انتشار 100 میلیون دلار توکن در 24 ساعت گذشته است.

شرکت تتر، شرکت ارائه‌دهنده توکن (Tether Dollars (USDT که محبوب‌ترین استیبل کوین بازار است، طی هفته گذشته، صدور 250 میلیون دلار توکن جدید روی اتریوم انجام شد. طبق داده‌های شرکت EtherScan.io، 100 میلیون دلار از این توکن‌ها طی 24 ساعت گذشته صادر شده است.

تتر از ابتدای امسال چند بار اقدام به صدور حجم زیادی توکن کرده است. امسال حداقل شاهد 10 بار صدور توکن به ارزش‌های 20 تا 150 میلیون دلار بوده‌ایم. به طور متوسط هر 17 روز یک بار، حجم زیادی توکن وارد بازار شده است. قبل از این اتفاق‌ها، آخرین صدور توکن به اواخر ژانویه 2018 باز می‌گشت.

رشد سریع تتر

بخش عمده‌ای از توکن‌هایی که دیروز صادر شد، هنوز وارد چرخه مصرف نشده‌اند. به گفته مدیر ارشد فنی بیت‌فینکس، توکن‌های جدید اجازه صدور دریافت کرده‌اند ولی هنوز در عمل صادر نشده‌اند. به عبارت دیگر، پیش‌نیازهای مالی انجام شده است تا در آینده و در صورت نیاز، توکن‌ها به سرعت صادر شوند.

طبق آن چیزی که در سایت تتر آمده است، 99.8 میلیون دلار USDT مجوز صدور دریافت کرده‌اند ولی هنوز وارد بلاک چین اتریوم نشده‌اند. این یعنی اینکه 150 میلیون دلار توکنی که روز 11 ژوئن منتشر شده بودند، وارد چرخه مصرف شده‌اند و بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که اکوسیستم تتر با سرعت زیادی در حال رشد است.

اخبار بلاک چین ادعا می‌کنند که ارزش بازار تتر طی یک ماه گذشته، از 2.8 میلیارد دلار به 3.5 میلیارد دلار رسیده است.

افزایش تعداد کاربران تتر و ارزش بازار آن، ارتباط زیادی با افزایش قیمتی دارد که تمام رمزارزها به تازگی تجربه کرده‌اند. طی یک ماه گذشته، ارزش بازار تمام رمزارزها از 229 میلیارد دلار به 284 میلیارد رسیده است که بخش عمده‌ای از آن متعلق به بیت کوین می‌شود. به طوری که ارزش بازار این ارز دیجیتال، از 129 میلیارد دلار به 162 میلیارد رسیده است.

هرچند افزایش ارزش بازار خبر بسیار خوبی است، شرکت تتر هنوز مسائل قانونی زیادی را باید حل کند که مهم‌ترین آن‌ها مشکلاتی است که با دادستانی کل ایالت نیویورک به وجود آمده.

چند ماه گذشته مشخص شد که این شرکت بخش عمده‌ای از ذخایر پشتیبان خود را به شرکت بین‌فینکس وام داده تا این صرافی بتواند ضررهای خود را پوشش دهد.

منبع : financemagnates

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته