پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

شرکت واقعیت مجازی Magic Leap به دنبال مهندسان بلاک‌چین برای محافظت از داده‌های کاربران

با توجه به آگهی‌های شغلی اخیر در وب سایت Greenhouse، شرکت نوپای Magic Leap فعال در زمینه واقیت افزوده (VR)، به دنبال مهندسانی متخصص در زمینه بلاک‌چین است. این شرکت واقعیت مجازی قصد استخدام یک معمار ارشد و مهندسانی در زمینه بلاک‌چین را دارد.

در شرح وظایف موقعیت شغلی مدیر ارشد بلاک‌چین آمده است که فرد متقاضی باید بتواند «برنامه‌ریزی و اجرای مجموعه‌ای از بلاک‌چین‌ها، قراردادهای هوشمند و فناوری قراردادی Ricardian در حمایت از کاربرد کسب و کار Lifestream، را انجام دهد.»

در مصاحبه‌ای که اخیراً Rony Abovitz مدیر عامل شرکت Magic Leap، با نشریه UploadVR داشت، بیان کرد که Lifestream شامل «تمام اطلاعاتی که کاربر تجربه می‌کند، داده‌های جهان اطراف کاربر، چگونگی محافظت از آن‌ها و غیره است». او در کنفرانسی در اکتبر گذشته، به اهمیت حفاظت از مجموعه داده‌ها اشاره کرد و این امر را حیاتی خواند.

آگهی شغلی اعلام شده به دنبال فردی دارای تجربه در زمینه Red Belly و چارچوب بلاک‌چین Hyperledger و تجربه کار در زمینه جاوا، Node.js، پایتون یا Go است.

شرکت واقعیت مجازی Leap Magic از زمان آغاز به کار خود در سال 2010 رشد قابل توجهی داشته است. براساس گزارش Crunchbase در سال گذشته این شرکت نوپا در زمینه VR بالاترین جذب سرمایه را داشته است و 41 درصد از سرمایه گذاری VC در بازار VR در سراسر جهان در سال 2018 را به خود اختصاص داده است.

در اوایل ماه جاری استارتاپ Engin، فعال در زمینه ایجاد توکن مبتنی بر اتریوم برای دارایی‌های دیجیتال، از ارائه یک کیت توسعه نرم‌افزاری برای موتور بازی Unity با قابلیت پشتیبانی از VR و برنامه‌های واقعیت افزوده خبر داد.

منبع: cointelegraph

بیشتر بخوانید

پروژه بلاک چین تلگرام | تعویق برای دومین مرتبه

تلگرام برای دومین مرتبه پس از ماه اکتبر، آغاز به کار پروژه بلاک چین تلگرام TON را به تعویق انداخت. تلگرام در حال آماده کردن بسته پیشنهادی مبنی بر اعاده 72 درصد سهام هر یک از سرمایه گذاران است.

کاربرد فناوری بلاک چین در کسب و کار های جهانی

پس از به وجود آمدن بیت‌کوین در سال ۲۰۰۹، کاربرد فناوری بلاک چین در کسب و کار های جهانی هم بیش‌تر از پیش مورد توجه قرار گرفت. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که بلاک‌چین حتی از اینترنت هم تاثیر بیش‌تری روی تکنولوژی خواهد گذاشت.

استفاده از بلاک‌چین در کسب‌و‌کار

بلاک‌چین، مجموعه‌ای از داده‌های تغییرناپذیر است که از سوی خوشه‌ای از رایانه‌ها مدیریت می‌شود. این رایانه‌ها در تملک یک فرد یا شرکت واحد و مشخص نیستند. هر بلاک‌چین، یک دفترکل غیرمتمرکز به شمار می‌رود که داده‌ها در آن به شکل بلوک‌ها ذخیره می‌شوند.

چشم‌انداز قراردادهای هوشمند

هر قرارداد هوشمند، رمز یا کُدی در رایانه است که به طور خودکار توانایی نظارت و اجرای یک قرارداد قانونی را دارد و در آن، مواد و بندهای قرارداد به عنوان کُدی در بلاک‌چین به ثبت می‌رسند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته