چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به دوستان در متال پی، فوری و فاقد کارمزد است.
متال برای پرداخت سریع و آسان ارزهای دیجیتال و تراکنش های سریع و آسان طراحی شده است و کاربران هنگام ارسال، دریافت، خرید یا فروش MTL هیچ کارمزدی پرداخت نمی کنند.

بعلاوه، کاربران متال پی هنگام خرید سایر ارزهای دیجیتال در صورت داشتن MTL، کارمزدهای بسیار کمتری پرداخت می کنند و کارمزد صفر برای هر کسی که 10 هزار MTL داشته باشد، ارائه می شود. MTL با هدف مفید و سودمند بودن برای نگهداری ایجاد شده است و سوخت متال پی محسوب می شود و اجازه داده است که این ارز دیجیتال به یکی از معدود مواردی تبدیل شود که تحت پوشش موسسه فدرال بیمه سپرده (FDIC) قرار دارد.

در صرافی متال ایکس، کاربران می توانند با پرداخت کارمزد از طریق MTL، هزینه ها را کاهش دهند. علاوه بر این، کاربران می توانند مزایای وفاداری برای نگه داشتن MTL در صرافی را دریافت کنند.

متال (MTL) در حال حاضر یک توکن ارز دیجیتال است که بر روی پلتفرم اتریوم کار می کند اما در بلاک چین بومی متال یعنی پروتون در دسترس خواهد بود. راه اندازی MTL بر روی پروتون امکانات جدید زنجیره ای را برای MTL را ایجاد می کند.
این رمزارز دارای عرضه در گردش 65,588,845 سکه و حداکثر عرضه 66,588,888 سکه می باشد.
اگر می خواهید بدانید که متال را از کجا بخرید، بهترین صرافی ها برای معاملات این سکه در حال حاضر صرافی بایننس، هوبی گلوبال، آپ بیت، بیت هامب و آپکس هستند.
توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

منبع: کوین مارکت کپ

کد خبر: 1400030801MGMCMH

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته