پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اتفاق جالب در میان فروش XRP توسط مدیر سابق ریپل

اوج روند صعودی بازار رمزارز ها در سال 2017 باعث ظهور میلیونرهای رمزارزی و تعداد کمی میلیاردر شد. جد مک کلب یکی از معدود افرادی بود که توانست به آن گروه از میلیاردر ها راه یابد، به لطف کمک به ریپل در روزهای ابتدایی تاسیس آن. بر اساس سند خروج وی، هنگامی که تصمیم گرفت ریپل را ترک کند، حدود 9 میلیارد XRP دریافت کرد و با ریپل قراردادی امضا کرده بود مبنی بر اینکه هیچ دامپ بزرگ XRP از جانب وی اتفاق نمی افتد.

جد مک کلب
جد مک کلب

به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، در طول این سالها، جد مک کلب به آرامی کیف XRP خود را دامپ کرده است. این مدیر ارشد فناوری سابق با توجه به داده های XRPscan مجددا مقدار قابل توجه دیگری از XRP را منتقل کرده است. اما این بار در مقایسه با موارد قبلی، وی مسیری غیرمعمول را طی کرده است.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


همانطور که در تصویر ارائه شده توسط بیت هامپ دیده می شود، در طی مدت 6 روز، جد 111 میلیون XRP را از کیف پول تاکو استند خود دامپ کرده است. تراکنش های فوق الذکر عمدتاً شامل موارد زیر است.

تراکنش ها

این بار چه چیزی متفاوت است؟

اما یک مورد جالب وجود دارد. یکی از تراکنش های جالب توجه در اینجا این است که مک کلب 442،127،865 XRP را از آزمایشگاه ریپل در تاریخ 1 مه در میان فروش های گسترده خود دریافت کرده است.

لئونیداس حاجیلویزو، علاقه مند به XRP و محقق بلاک چین، فروش قبلی XRP مک کلب را رصد کرده و به طور مرتب در موارد مختلف توییت هایی درباره این دامپ ها پست کرده است.

به گفته وی، جد 17.3 میلیون XRP در روز خواهد فروخت، کمی کمتر از 18.5 میلیون XRP در هفته گذشته. با نرخ فعلی، او معتقد است که مدیر ارشد فناوری سابق تا پایان تابستان 0 XRP در کیف پول خود خواهد داشت.

کد خبر: 1400021406MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته