شنبه 8 اردیبهشت 1403

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

کوین بیس، صرافی ارز دیجیتال بزرگ مستقر در ایالات متحده و شرکت فناوری مالی ریپل، مقادیر عظیمی از توکن های XRP را انتقال داده اند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، طبق داده های اخیر ارائه شده توسط ردیاب رمزارز «ویل الرت»، شرکت ریپل و بزرگترین صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، چندین انتقال انجام داده اند و در مجموع 237.1 میلیون سکه منتقل کرده اند.


ریپل چیست؟


به فیات، این مقدار رمزارز برابر با 108،505،501 دلار است.

همانطور که توسط ویل الرت گزارش شده است، در 15 ساعت گذشته، غول فناوری مالی ریپل و کوین بیس سه انتقال انجام داده اند که در مجموع 108.5 میلیون دلار XRP حمل کرده است.

با دو تراکنش، ریپل 37.4 میلیون توکن XRP (تقریبا 16.5 میلیون دلار) را از طریق یکی از کیف پول های خود به نام RL18-VN، که توسط ریپل برای نقد کردن XRP استفاده می شود، منتقل کرده است.

کوین بیس مقدار خیره کننده ای XRP را جابجا کرده و 200 میلیون سکه را در یک انتقال بین کیف پول های خود منتقل کرده است.

کوین بیس از تاریخ 30 دسامبر به دلیل آنچه تصور می شود فروش غیرقانونی XRP باشد توسط رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، مورد شکایت قرار گرفته است.

با این حال، این صرافی مستقر در ایالات متحده هنوز به مشتریان خود امکان می دهد XRP را روی کیف پول خود ذخیره کرده و به راحتی سکه ها را برداشت کنند.

پرونده قضایی علیه کوین بیس با پیگرد قانونی علیه ریپل و دو نفر از مدیران برجسته آن همراه بود: بنیانگذار کریس لارسن و مدیر عامل برد گارلینگهاوس.

ریپل تمام سهام مانی گرام خود را رها می کند

همانطور که در اوایل این هفته توسط یو تودی گزارش شد، ریپل و مانی گرام قرارداد همکاری خود را فسخ کردند.
این اتفاق پس از آن افتاد که مانی گرام ماه گذشته معاملات خود را در پلتفرم ریپل به دلیل طرح دعوی قانونی فوق الذکر توسط SEC متوقف کرد.

اما در اوایل این هفته، این دو غول اعلام کردند که در حال جدایی از یکدیگر هستند. روز پنجشنبه، ریپل شروع به نقد کردن از تمام سهام مانی گرام خود کرد و قیمت سهام MGI را حدود چهار درصد افزایش داد.

کد خبر: 1399122211MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته