جمعه 10 فروردین 1403

ادغام اپل پی و گوپل پی در یک درگاه خرید رمزارز

خرید رمزارز ار طریق اپل پی و گوگل پی برای کاربران پلتفرم مرکوریو و شرکای تجاری آن در دسترس قرار خواهد گرفت.
به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، «مرکوریو»، پلتفرم ارائه پرداخت از طریق ارز های دیجیتال، پشتیبانی اپل پی و گوگل پی را برای معاملات دارایی دیجیتال اضافه می کند. ریل های فیات به رمزارز، که از طریق محصول ویجت پرچمدار مرکوریو در دسترس است، به هر کسی که دارای یک دستگاه تلفن هوشمند است اجازه می دهد رمز ارز را به وسیله ارز فیات با استفاده از طیف گسترده ای از روش های پرداخت خریداری کند. علاوه بر پایگاه مشتری مستقیم مرکوریو، پشتیبانی از اپل پی و گوگل پی همچنین در کیف پول ها و صرافی های ارز دیجیتال شریک مانند تراست والت، ترزور و کوین پیمنتس که ویجت شرکت را ادغام کرده اند نیز در دسترس خواهد بود.

صنعت رمزارز به سرعت در حال رشد است و در سال 2021 به بیش از 1 تریلیون دلار سرمایه در بازار رسیده است. شرکت فناوری مالی مرکوریو یک درگاه پرداخت فیات به رمزارز یکپارچه را به مشتریان و مشاغل ارائه می دهد. مرکوریو با دو محصول پرچمدار، کیف پول دارایی دیجیتال و یک ویجت، به بیش از 600000 کاربر و 200 شریک ارز دیجیتال از جمله شرکت های برجسته ای مانند بایننس، بای بیت، بیت فینکس، تراست والت، و بیت هامب خدمات ارائه کرده است. از زمان راه اندازی، مرکوریو به سرعت به یکی از اصلی ترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت رمزارز در سطح جهان تبدیل شده است که تنها در شش ماه گذشته متوجه افزایش 20 برابری حجم پرداخت ها شده است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی

ویجت ارز دیجیتال مرکوریو به راحتی می تواند در پلتفرم های اپلیکیشن و وبسایت شرکا، مانند تبادل دارایی دیجیتال و خدمات کیف پول ادغام شود. علاوه بر ادغام بی عیب و نقص، ویجت پوشش جهانی را فراهم می کند، و به کاربران امکان می دهد رمزارز را با روش های مختلف پرداخت و جفت ارز در هر کشور خریداری کنند.
ویجت رمزارز مرکوریو با تمرکز بر سادگی، از طرحی کاربر پسند با پشتیبانی از چند زبان و خدمات پشتیبانی مستقیم شبانه روزی برخوردار است. ماهیت مستقیم این سرویس به کاربران امکان خرید و فروش دارایی های دیجیتال را بدون هیچ دانش عمیقی از دنیای رمزارز می دهد. به همین دلیل، شرکای مرکوریو می توانند از ویجت شرکت برای دستیابی به نرخ تبدیل بالا استفاده کنند در حالی که مشتریان خود را در معرض چندین ارز دیجیتال قرار می دهند.

نه مصرف کنندگان و نه مشاغل نگران ایمنی وجوه خود نیستند زیرا این شرکت خدمات کاملاً منظم و مطابق با امنیت پیشرفته را اجرا می کند. مرکوریو با محافظت تضمین شده در برابر برگشت شارژ و نظارت مستمر بر معاملات، خدماتی کاملاً آماده و ایمن را به مشاغل هر کشور در جهان ارائه می دهد. مرکوریو به عنوان یک روش یک مرحله ای، از همه چیز برای شرکای خود مراقبت می کند، از جمله انطباق، نقدینگی، پرداخت ها و مدیریت کلاهبرداری.
مرکوریو نه تنها کمترین کارمزد موجود در بازار را برای خرید ارز دیجیتال ارائه می دهد، بلکه ویجت شرکت نیز می تواند در هر پلتفرمی ادغام شود و توسط شرکای تجاری سفارشی شود تا مطابق با ترجیحات مشتریان آنها باشد.
مرکوریو همچنین از یک روش ساده شناخت مشتری (KYC) برای کاربران برخوردار است تا هنگام انجام اولین معاملات، هویت خود را در چند دقیقه تأیید کنند.

پتر کوزیاکوف، بنیانگذار مرکوریو اظهار داشت: «جدا از پایگاه مستقیم مشتری ما، همه شرکای ما که ویجت مرکوریو را ادغام کرده اند به گوگل پی و اپل پی دسترسی دارند تا یک روش شفاف و جدید برای خرید ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه دهند.
بسیاری از شرکای تجاری ما مانند تراست والت، ترزور و کوین پیمنتس از قبل دارای این سرویس هستند و ما همیشه به دنبال ایجاد همکاری های جدید با شرکت های آینده دار هستیم.»
مرکوریو با افزودن پشتیبانی از اپل پی و گوگل پی به مشتریان خود این امکان را می دهد تا دارایی های دیجیتال را با ارز فیات به صورت سریع و بدون نیاز به افزودن مشخصات کارت خود خریداری کنند. کل فرآیند حداکثر فقط چند دقیقه از وقت کاربران را نیاز دارد.

درباره مرکوریو

مرکوریو که در سال 2018 تأسیس شد، یک شبکه پرداخت فرامرزی است که تعداد زیادی از روش های پرداخت را در سراسر جهان جمع می کند و پرداخت های فیات و رمزارز را برای مشاغل فراهم می کند. این شرکت با داشتن دفاتر در تالین و لندن از یک درگاه پیشرو برای دارایی دیجیتال جهانی استفاده می کند. مرکوریو علاوه بر رشد سریع مشتریان به بیش از 600000 کاربر، با شرکت های برجسته رمزارز و بیش از 200 سازنده بازار همکاری دارد. با برنامه های بلند پروازانه برای افزایش سطح جهانی، این شرکت خدمات خود را به ایالات متحده گسترش داده است.

مطالب مرتبط:

ارزش بازار ارز های دیجیتال از سهام گوگل پیشی گرفت

رقیب گوگل موتور جستجوگر غیر متمرکز عرضه می‌کند

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته