پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ارزش بازار تتر از 30 میلیارد دلار گذشت

بر اساس داده های کوین جکو ارزش بازار USDT تتر از مرز 30 میلیارد دلار عبور کرد.
به گزارش سکه نیوز به نقل از بی این کریپتو، استیبل کوین هایی مانند USDT که مستقیماً به دلار آمریکا مرتبط هستند، به حداقل نوسانات قیمت احتیاج دارند. از آنجا که تتر ادعا می کند که هر دلار آمریکا از هر USDT پشتیبانی فیزیکی می کند، این افزایش در تولید تتر ممکن است به دنبال افزایش تقاضا برای استیبل کوین ها در کل باشد.
با افزایش قیمت ارز های دیجیتال، استیبل کوین ها وسیله ای برای خروج کاربران از معاملات خود در رمزارز فراهم می کنند. آنها همچنین امکان ذخیره آسان ارزش را فراهم می کنند، به ویژه برای افرادی که ارز های فیات ناپایداری دارند و از ثبات نسبی دلار آمریکا بسیار سود می برند.
صنعت استیبل کوین همچنان در حال رشد است و به نظر می رسد USDT پیشگام در این زمینه است.


تتر چیست ؟ هرآنچه که باید بدانید !


USDT یک نقطه عطف تجارت روزانه را پشت سر گذاشته است. طبق گفته کوین جکو، این رمزارز به طور معمول بیش از 100 میلیارد دلار در روز معامله می شود. با این وضع از نظر حجم در جایگاه اول قرار می گیرد.
این، شامل تعداد بی شماری از کاربران نیست که از آن به عنوان ذخیره ارزش استفاده می کنند. با افزایش استفاده در نتیجه افزایش تولید و دسترسی آسان تر امکان پذیر می شود.
برخی از کارشناسان معتقدند تتر مقادیر زیادی USDT را چاپ می کند تا قیمت بیت کوین را به صورت مصنوعی افزایش دهد.
در 8 فوریه، ایلان ماسک اعلام کرد که تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری خواهد کرد. به نظر می رسد سرمایه گذاران جدید سازمانی و خرده فروشی در گوشه منتظرند. با ورود بیشتر کاربران به ارز های دیجیتال و تزریق پول به بازار، آنها به دنبال کارآمدترین روش برای تعامل در اقتصاد بلاک چین هستند.
برای بسیاری از افرادی که می خواهند بین کیف پول ها، برنامه ها و صرافی ها، حرکت کنند یا ثروت خود را حفظ کنند، استیبل کوین هایی مانند USDT این نقش را ایفا می کنند. بسیاری از کاربران می خواهند بدون بازگشت پول خود به فیات، به مزایای فناوری بلاک چین دسترسی داشته باشند. با رشد پذیرش ارز های دیجیتال، انتظار می رود که استیبل کوین ها نقش فزاینده ای داشته باشند.

مطالب مرتبط:

۵ میلیارد دلار توکن USDT توسط تتر عرضه شد

استیبل کوین تتر بر بروی EOS ارائه می شود

بانک Metropolitan Commercial حساب‌های مرتبط با تتر را می‌بندد

بیشتر بخوانید

سرمایه گذاری در تتر؛ آیا می توان از تتر سود کرد؟

استیبل کوین ها نوعی ارز دیجیتال هستند که ارزش آن ها به شکلی با یک ارز فیات یا دارایی فیزیکی مثل طلا مرتبط است....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته