سه‌شنبه 28 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال آنتولوژی (ONT)

آنتولوژی یک بلاک چین منبع باز با کارایی بالا و متخصص در هویت و داده های دیجیتال است. زیرساخت های منحصر به فرد آنتولوژی از همکاری قوی بین زنجیره ای و مقیاس پذیری لایه 2 پشتیبانی می کند و به کسب و کارها انعطاف پذیری لازم برای طراحی بلاک چین متناسب با نیازهای آنها را ارائه می دهد. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این ارز دیجیتال می پردازیم.


بلاک چین چیست


با مجموعه ای از پروتکل های اشتراکی و هویت غیرمتمرکز برای افزایش سرعت، امنیت و اعتماد، ویژگی های آنتولوژی شامل ONT ID ، یک برنامه شناسه دیجیتال تلفن همراه و DID مورد استفاده در سراسر اکوسیستم و DDXF ، تبادل داده غیرمتمرکز و یک چارچوب همکاری است.

در زمان راه اندازی، آنتولوژی ترجیح داد از مدل محبوب عرضه اولیه سکه (ICO) برای توزیع در جامعه و ایردراپ ارز دیجیتال ONT خود استفاده کند، که زندگی خود را به عنوان یک توکن NEP-5 در بلاک چین NEO آغاز کرده بود.

این اقدامات حمایتی به کشف قیمت اساسی این رمزارز و ایجاد یک جامعه پر شور انجامید، که این پروژه را در برابر بررسی های مداوم رگولاتوری مصون نگه می داشت.

به عنوان مثال، برای مدت کوتاهی، هر شخصی که در خبرنامه آنتولوژی ثبت نام می کرد، یک ایردراپ به ارزش 1000 ONT دریافت می کرد که پس از لیست شدن نام این رمزارز در صرافی های بزرگی مانند باینسس، قیمت این توکن ها به 10 دلار می رسید.

آنتولوژی شبکه اصلی خود را در تاریخ 30 ژوئن 2018 راه اندازی کرد و اکنون به طور مستقل از بلاک چین نئو فعالیت می کند.

چه کسانی بنیانگذار آنتولوژی هستند؟

آنتولوژی توسط لی جون تأسیس شد. در مراحل اولیه توسعه آنتولوژی، وی از برخی اعضای تیم توسعه دهنده Onchain پشتیبانی فنی دریافت کرد. با این حال، این دو همیشه به طور رسمی پروژه های جداگانه ای بوده اند که اهداف خود را دنبال می کنند.

چه چیزی آنتولوژی را منحصر به فرد می کند؟

آنتولوژی موارد مختلفی را برای استفاده در زندگی واقعی ارائه می دهد و به مشاغل این امکان را می دهد که بلاک چین خود را بر روی بلاک چین آنتولوژی بسازند.

از همه مهمتر، آنتولوژی انعطاف پذیری بیشتری برای شرکت ها فراهم می کند، به آنها امکان می دهد بلاک چین های سفارشی متناسب با نیازهای خاص خود از نظر ویژگی هایی مانند حاکمیت و افزایش حریم خصوصی، عملکردی که رقبایی مانند اتریوم و نئو از نظر طراحی فاقد آنها هستند، ایجاد کنند.

آنت چین همچنین با ایجاد و توزیع «آنتولوژی گاز» (ONG) به دارندگان ONT بر اساس دارایی های آنها، برای کاهش کارمزد های شبکه معاملات کمک می کند.

آنتولوژی علاوه بر این، ویژگی های اضافی مانند قراردادهای هوشمند، اثبات هویت رمزنگاری (ONT ID) و داده های توکنیزه شده (DDXF) را فراهم می کند که می تواند به طور یکپارچه بین بلاک چین های مختلف منتقل شوند.

برای مثال: سوابق پزشکی یک بیمار، با رعایت قوانین دقیق حریم خصوصی داده ها در اکثر کشورها، ممکن است در سراسر شبکه آنتولوژی مورد استفاده قرار گیرد بدون این که سلامت و حریم خصوصی داده های بیمار به خطر بیفتد.

تجارت پزشکی، که شامل انتقال اطلاعات محرمانه است، قادر است آنچه را که با سایر اشخاص و تحت شرایط خاص به اشتراک گذاشته می شود، بدون ترس از افتادن اطلاعات بیمار به دست اشخاص غیر مجاز کنترل کند.

چه تعداد سکه آنتولوژی (ONT) در گردش وجود دارند؟

آنتولوژی در کل 1 تریلیون سکه عرضه می کند که تقریباً 80 درصد آن ها در حال حاضر در گردش هستند.

در زمان راه اندازی، 15 درصد از توکن های ONT به تیم اصلی آن، 10 درصد به شورای نئو، 28 درصد به شرکای سازمانی، 10 درصد به انجمن فنی و 25 درصد به توسعه اکوسیستم آن اختصاص یافت.

این توکن ها تحت یک فرآیند دقیق سنجش و دوره های مختلف قفل گشایی قرار داشتند که بیش از دو سال تا پایان اکتبر 2020 ادامه داشت.

امنیت شبکه آنتولوژی چگونه است؟

شبکه آنتولوژی کاملا غیر متمرکز است و بنابر این در برابر هک بسیار مقاوم می باشد، به طوری که برای اثر گذاری باید بیش از نیمی از دستگاه های متصل را تحت تأثیر قرار داد.

از کجا می توانید آنتولوژی (ONT) بخرید؟

ONT و ONG به استثنای کوین بیس، توسط صرافی های برجسته جهان مانند بایننس، اکی اکس، هوبی گلوبال، و آپ بیت لیست شده و پشتیبانی می شوند.

کد خبر: 1400012407MGMCMH

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال دای (DAI)

آشنایی با ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

آشنایی با ارز دیجیتال درِپ (DREP)

آشنایی با ارز دیجیتال نییر پروتکل (NEAR)

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین اس وی (BSV)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته