شنبه 1 اردیبهشت 1403

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

پروژه اینجکتیو پروتکل یک ایده انقلابی است که هدف آن ایجاد صرافی های کاملاً غیرمتمرکز و شبکه های عمومی است. این بدان معناست که صرافی فقط توسط افرادی اداره می شود که توکن های INJ را در اختیار دارند. و هیچ بدنه حاکم متمرکز وجود ندارد که بتواند کنترل توسعه پروژه را در دست بگیرد.

پروژه اینجکتیو پروتکل به طور رسمی از طریق یک عرضه عمومی در سال 2020 آغاز به کار کرد، و توسط نام هایی در صنعت رمزارز مانند بایننس، پنترا، و هشد پشتیبانی می شود.

اینجکتیو چین بنیاد بلاک چین این پروژه است. این یک دفتر سفارش کاملاً غیرمتمرکز است و عناصری از ماشین مجازی اتریوم (EVM) را به کار می گیرد. این پلتفرم همچنین دارای یک پل دو جهته توکن است که آن را به اکوسیستم اتریوم متصل می کند.

چه کسانی بنیانگذار اینجکتیو پروتکل هستند؟

اریک چن یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های اینجکتیو، شرکت پشت INJ است. وی دارای لیسانس علوم امور مالی از مدرسه کسب و کار اشترن دانشگاه نیویورک است و فعالیت حرفه ای وی از سال 2014 آغاز شده است. چن عضو تحقیقاتی در Desay Sv Automotive بود و بعداً به AXA نقل مکان کرد تا یک تحلیلگر شود. در سال 2017 ، اریک چن یک محقق نوآوری سرمایه شد و یک سال بعد، در سال 2018 ، اینجکتیو پروتکل را بنیان نهاد.

آلبرت چون مدیر ارشد فنی اینجکتیو پروتکل است. وی با مدرک کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل شد و در سال 2017 یک مهندس تمام وقت در لینک گلوبال شد. در آغاز سال 2018 ، وی به عنوان مهندس توسعه نرم افزار در آمازون سمت خود را شروع کرد. با این حال، او خیلی زود به همکاری با اریک چن پرداخت و به ایجاد اینجکتیو پروتکل پرداخت. او از زمان راه اندازی شرکت در اواسط سال 2018 با این شرکت همراه بوده است.

چه چیزی اینجکتیو پروتکل را منحصر به فرد می کند؟

اینجکتیو پروتکل یک پروژه قابل توجه است زیرا هدف آن حل مشکلات دنیای امور مالی با بکارگیری ماهیت غیرمتمرکز فناوری بلاک چین است. INJ به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در یک سازمان امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) مشارکت کنند، جایی که آنها قدرت ایجاد تغییرات و معرفی ایده های جدید را دارند.

بلاک چین اینجکتیو چین برای هر کسی در دسترس است، و همین امر باعث می شود کاملا غیرمتمرکز شود. فرقی نمی کند شما یک سرمایه گذار کوچک هستید یا یک شرکت بزرگ، اینجکتیو پروتکل نفوذ و قدرت یکسانی را به همه ارائه می دهد. این بلاک چین به شما امکان می دهد مجموعه وسیعی از مشتقات، قرارداد های ما به التفاوت، و سایر اشکال دارایی را معامله کنید.

در حالی که این فناوری انقلابی را برای تمرکززدایی در دنیای صرافی ها و معاملات معرفی می کند، اینجکتیو پروتکل همچنان با روش های اثبات شده برای کسب درآمد کار می کند. سازندگان و گیرندگان، کارمزد تراکنش ها را به INJ پرداخت می کنند، که به پلتفرم امکان ادامه کار به صورت غیرمتمرکز را می دهد.

چند سکه اینجکتیو پروتکل (INJ) در گردش وجود دارد؟

کل عرضه توکن های اینجکتیو پروتکل 100 میلیون INJ است. در حال حاضر، در حدود 15،406،012 توکن INJ در بازار در حال گردش هستند. بر اساس وایت پیپر رسمی INJ ، تورم لازم در زمان راه اندازی توکن های INJ تا 7 درصد تعیین شده بود تا نود ها برای تأیید تراکنش ها در بلاک چین تشویق شوند. این نرخ تورم به تدریج با گذشت زمان کاهش می یابد و به 2 درصد می رسد.

روش توزیع توکن های INJ براساس سود و زیان کل است. در حقیقت، هرچه توکن های INJ بیشتری در دست داشته باشید، در زمان توزیع مجدد، مقدار بیشتری دریافت خواهید کرد، زیرا کیف پول شما دارای ارزش وزنی قابل توجه تری است. این امر ماهیت غیرمتمرکز صرافی را تضمین می کند.

امنیت شبکه اینجکتیو پروتکل چگونه است؟

بلاک چین اینجکتیو پروتکل با سازوکار اجماع اثبات سهام (PoS) عمل می کند. این یکی از برجسته ترین شباهت های INJ با بلاک چین اتریوم است. برای استفاده از مکانیسم ماشین مجازی اتریوم، INJ برای امنیت به اثبات سهام متکی است.

اثبات سهام (PoS) یک اجماع جایگزین برای اجماع محبوب اثبات کار است که توسط بیت کوین استفاده می شود.

اثبات سهام از نظر توان ورودی مورد نیاز برای استخراج، مقیاس پذیری و قابلیت استفاده از مزایای بی شماری برخوردار است. این اجماع همچنین نقش اساسی در اطمینان از عملکرد غیرمتمرکز برای کل شبکه دارد.

اینجکتیو پروتکل (INJ) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

توکن های پروتکل اینجکتیو (INJ) در اکثر صرافی های عمده در دسترس هستند. صرافی بایننس با بیشترین حجم معاملات INJ/USD محبوب ترین صرافی برای خرید INJ می باشد.

از دیگر گزینه های خوب می توان به بیلکسی، هوبی گلوبال، و یونی سواپ اشاره کرد.

توجه به این نکته مهم است که خرید ارز دیجیتال، دقیقاً مانند سرمایه گذاری سنتی، با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400021802MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

آشنایی با ارز دیجیتال وان اینچ (1INCH)

آشنایی با ارز دیجیتال وییجر توکن (VGX)

آشنایی با ارز دیجیتال وزیر ایکس (WRX)

آشنایی با ارز دیجیتال دنت (DENT)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته