پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

ای بی بی سی (ABBC) یک پلتفرم بلاک چین است که تراکنش های پرداخت ایمن را امکان پذیر می کند، به تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال کمک می کند و خرید آنلاین با دارایی های دیجیتال را به یک تجربه امن تر و لذت بخش برای کاربران نهایی تبدیل می کند.


ارز دیجیتال


این پلتفرم سه محصول اصلی را ارائه می دهد:

• کیف پول چند پلتفرمی با قابلیت پشتیبانی از بیت کوین و اتر، علاوه بر انواع ارزهای دیجیتال بومی و توکن های ERC-20.
• یک اپلیکیشن خرید آنلاین که می تواند برای خرید از بیش از 50 فروشنده خرد آنلاین با ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد.
• یک پلتفرم صرافی ارز دیجیتال که معاملات امن و کارمزد تراکنش پایین را ارائه می دهد.

سکه ABBC ایجاد شده است تا قدرت حاکمیت و اداره توسعه پلتفرم را از طریق تفویض قدرت رای دهی به تولید کنندگان بلوک منتخب، به دارندگان اهدا کند. در واقع این امر به دارندگان توانایی اداره توسعه پلتفرم ABBC را می دهد.

این پیشنهادهای حاکمیتی می تواند در موضوعات مختلفی شکل بگیرد اما ممکن است شامل راه اندازی مشارکت های استراتژیک، اجرای ویژگی های جدید یا گسترش خدمات ABBC به مناطق جدید باشد. فراتر از این، سکه های ABBC به عنوان یک سیستم پاداش برای خریداران آنلاین ایجاد شده اند و می توانند برای دریافت جوایز منظم سهم گذاری (استیکینگ) استفاده شوند.

ABBC در حال حاضر مبتنی بر بلاک چین ایاس آیو است، که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا 5000 تراکنش در ثانیه را انجام دهند، در حالی که به دلیل مکانیسم اجماع اثبات سهام تفویض شده (DPoS) با صرفه جویی در مصرف انرژی، سازگار با محیط زیست هم است.

سکه ABBC در ابتدا با نام «علی بابا کوین» شناخته می شد اما در مارس 2019 به دنبال اختلاف با غول تجارت الکترونیک چند ملیتی چینی علی بابا نام خود را تغییر داد.

بنیانگذاران ای بی بی سی کوین (ABBC) چه کسانی هستند؟

ABBC توسط جیسون دانیل پل فیلیپ، مدیر عامل فعلی این پلتفرم، به همراه حسن عباس، مدیر ارشد فناوری فعلی آن، بنیان گذاشته شد.

جیسون دانیل پل فیلیپ یک توسعه دهنده باتجربه و متخصص در جاوا اسکریپت و C # و همچنین یک توسعه دهنده بلاک چین متبحر است، که همچنین نقش مدیر ادغام و اکتساب را در گروه TNC، ارائه دهنده راهکار خدمات بلاک چین بر عهده دارد. از طرف دیگر، حسن عباس حضور فعال زیادی ندارد و سابقه وی مشخص نیست.

آربن کین مدیر ارشد استراتژی ABBC است و همچنین بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Kontur ، یک ارائه دهنده جهانی راهکار های مدیریت رویدادهای مهم است. جی دابلیو لی موسسه مدیر ارشد امنیت ای بی بی سی کوین است، و زیشن جاوید راهکار ها و توسعه فنی بنیاد ای بی بی سی را رهبری می کند.

کل تیم ABBC دارای 23 عضو در تیم توسعه دهنده بلاک چین، 15 نفر در تیم بازاریابی، چهار نفر در تیم امنیتی بلاک چین و سه نفر در تیم امور مالی خود است.

چه چیزی ای بی بی سی کوین (ABBC) را منحصر به فرد می کند؟

ماموریت اصلی ABBC تسهیل فروش های خرد آنلاین سریع، کارآمد و ایمن از طریق استفاده از فناوری بلاک چین است.

به گفته تیم آنها، بازارهای کوچک تا متوسط می توانند از کاهش کارمزد پردازش تراکنش و دسترسی به بازارهای جهانی اضافی ارائه شده توسط ABBC بهره مند شوند.

اگرچه ABBC به عنوان یک فورک بیت کوین شروع به کار کرد، اما در آگوست 2019 به بلاک چین ایاس آیو منتقل شد.

مزیت اصلی نرم افزار ایاس آیو این است که میزان پهنای باند موجود مستقل از قیمت توکن است، و آن را برای مقیاس پذیری پلتفرم هایی مانند ای بی بی سی کوین مناسب می کند.

علاوه بر این، ABBC بر دستیابی به تمرکززدایی کامل از طریق حاکمیت جامعه متمرکز است. علاوه بر تیم فعلی، دارندگان توکن ABBC دارای قدرت رأی دادن تفویضی هستند تا دیگران بتوانند از جانب آنها رأی دهند. تولیدکنندگان بلوک (BP) می توانند به پیشنهادهای حاکمیتی ABBC رأی دهند و به شکل گیری توسعه و آینده ABBC کمک کنند.

چه تعداد ای بی بی سی کوین (ABBC) در گردش وجود دارد؟

حداکثر عرضه این سکه 1،423،973،934 ABBC تنظیم شده است. تا زمان نوشتن این مقاله، تقریباً کمتر از نیمی از این مقدار در گردش بوده است.

برخلاف بسیاری از پروژه های بلاک چین، ABBC دارای یک برنامه زمانی نسبتا ساده برای توزیع توکن است، و بر این اساس 80 درصد از توکن ها در طول رویداد تولید توکن (TGE) به سرمایه گذاران و 20 درصد به ناشران و تیم پروژه اختصاص یافته است. تا نوامبر 2020، اطلاعات دقیقی در مورد نحوه توزیع این توکن ها، یا شرایطی که تحت آنها باید توسط بنیاد و تیم ABBC استفاده شوند در دسترس عموم قرار نگرفته است.

این پروژه با ارائه یک عرضه اولیه سکه (ICO) در سال 2018 ، با فروش سکه های ABBC با قیمت 0.00025 بیت کوین به ازای هر سکه، معادل تقریباً 1.60 دلار در زمان فروش، 3.5 میلیون دلار سرمایه جمع کرد.

امنیت شبکه ای بی بی سی کوین چگونه است؟

ABBC در ابتدا از بیت کوین فورک شد، اما بعداً به بلاک چین ایاس آیو منتقل شد. در نتیجه، اکنون از الگوریتم اجماع ایاس آیو یعنی اثبات سهام تفویض شده برای ایمن سازی شبکه خود استفاده می کند. این الگوریتم می تواند تراکنش ها را سریعتر و کارآمدتر از الگوریتم اجماع اثبات کار (POW) اعتبارسنجی کند و همچنین از قابلیت های رأی گیری بر اساس مقدار سهم بهره مند می شود و توسعه و رشد جامعه محور ABBC را امکان پذیر می کند.

با استفاده از ABBC ، هر دارنده توکن می تواند به تولیدکنندگان بلوک (BP) که وظیفه دستیابی به توافق با سایر تولید کنندگان را دارند، رأی دهد و به اطمینان از امنیت شبکه و تأیید تراکنش های معتبر کمک کند. با اجازه دادن به جامعه برای رأی دادن، برای افزودن، تغییر یا حذف تولیدکنندگان بلوک، ABBC به دارندگان توکن اجازه می دهد تا نهادهایی را که معتقدند برای منافع شبکه کار می کنند، توانمند کنند.

ای بی بی سی کوین (ABBC) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

ABBC از سال 2018 به صورت عمومی معامله می شود و اکنون در طیف گسترده ای از پلتفرم های صرافی از جمله بیت مکس، بیت هامب، و هات بیت لیست شده است. در حال حاضر، ABBC فقط برای معامله در برابر بیت کوین، اتر، و تتر در دسترس است و در حال حاضر هیچ جفت معاملاتی فیات برای ABBC در دسترس نیست.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می تواند خطرناک باشد، زیرا قیمت این سکه ها به طور شدیدی بی ثبات است.

کد خبر: 1400021710MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

آشنایی با ارز دیجیتال وان اینچ (1INCH)

آشنایی با ارز دیجیتال وییجر توکن (VGX)

آشنایی با ارز دیجیتال وزیر ایکس (WRX)

آشنایی با ارز دیجیتال دنت (DENT)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته