شنبه 1 اردیبهشت 1403

آشنایی با ارز دیجیتال دنت (DENT)

دنت یک اپراتور انقلابی موبایل دیجیتال است که در سال 2017 راه اندازی شد و ای سیم (سیم کارت های جاسازی شده)، طرح های داده تلفن همراه، مکالمات و تجربه رومینگ را ارائه می دهد. طبق وب سایت شرکت، دنت از قدرت فناوری بلاک چین برای ایجاد یک بازار جهانی برای لیبرالیزه کردن داده های تلفن همراه استفاده می کند. در این مطلب بر اساس وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این پلتفرم و ارز دیجیتال آن می پردازیم.

دنت یک نقشه راه جاه طلبانه پیش رو دارد و قصد دارد خدمات خود را به بازارهای جدید تا پایان سال 2021 گسترش دهد. این شرکت در حال حاضر بیش از بیست و پنج میلیون کاربر دستگاه تلفن همراه را به خود جلب کرده است و خدمات دنت در بیش از 140 کشور جهان در دسترس است. مشارکت های سازمانی برای دنت شامل «سامسونگ بلاک چین»، «اتحادیه سازمانی اتریوم» و «تله کام اینفرا» هستند.

بنیانگذاران دنت چه کسانی هستند؟

ترو کاتاژاینن بنیانگذار و مدیر عامل شرکت دنت وایرلس است. وی در سال 1999 مدرک کارشناسی ارشد علوم را از دانشگاه فنی تامپره دریافت کرد. پس از فارغ التحصیلی، وی مدیر سیستم و برنامه نویس جاوا در دانشگاه شد. در سال 2001 ، کاتاژاینن به مدیر ارشد فناوری Genetics AG تبدیل شد و در سال 2003 وی راه حل های نرم افزاری Pocket Indian را تأسیس کرد. کاتاژاینن در سال 2015 به عنوان مشاور ارشد جاوا / اندروید برای سازمان ملل متحد خدمت کرده است. او جوایز متعدد و دستاوردهای افتخاری در زمینه فناوری دارد.

میکو لاناماکی یکی از بنیانگذاران دنت وایرلس است. از سال 2000 وی یک کارآفرین و تاجر فعال بوده است. لیناماکی با پنج کسب و کار موفق قبل از تأسیس دنت، خود را به عنوان یک کارآفرین وب و پیشگام در نرم افزار اینترنتی معرفی می کند. طولانی ترین فعالیت تجاری وی Smartseed GmbH است که از اواخر سال 2000 با موفقیت فعالیت می کند. از آن زمان، لیناماکی در تأسیس DEVCOT ، یکی از بزرگترین سرورهای IMAP منبع باز در سطح جهان، مشارکت کرده است.

چه چیزی دنت را منحصر به فرد می کند؟

دنت یک بازیگر انقلابی در بازار ارتباطات سیار و خدمات داده است. امروزه، به دلیل قیمت های بالای ارائه شده توسط شرکت های مخابراتی سنتی، نیمی از جمعیت جهان در دسترسی به خدمات تلفن همراه با محدودیت مواجه هستند.

دنت قدرت فناوری بلاک چین را به صحنه می آورد تا انقلابی در این امر ایجاد کند و دسترسی جهانی به خدمات و داده های تلفن همراه را فراهم کند.

دنت با حذف هزینه رومینگ و معرفی طرح های بین المللی تلفن همراه، برنامه هایی متناسب با نیازهای امروز شهروندان جهانی را ارائه می دهد. همه چیز در پلتفرم دنت از طریق توکن های DENT خریداری می شود، به این معنی که تمام تراکنش ها در بلاک چین ثبت می شود و امکان ندارد که مشتری هزینه چیزی را پرداخت کند و آن را دریافت نکند. برخلاف اپراتورهای تلفن همراه سنتی، دنت قصد دارد بدون توجه به موقعیت مکانی، ایر تایم و داده های تلفن همراه را در دسترس جهانیان با هر سلیقه ای قرار دهد.

چند سکه دنت (DENT) در گردش وجود دارد؟

بر اساس وایت پیپر شرکت، حداکثر 100 میلیارد توکن DENT وجود دارد. کل عرضه در گردش در زمان نوشتن این مقاله 93،690،412،211 توکن DENT است.

از کل عرضه، 8.6 میلیارد توکن DENT با قیمت ثابت 0.0005 دلار به ازای هر توکن در زمان عرضه اولیه سکه شرکت (ICO) فروخته شد. 30 درصد از کل توکن های DENT در شرکت برای خریدهای استراتژیک و بازاریابی، مشوق های کاربر، حقوق و پاداش در شرکت باقی مانده است. 70 درصد باقیمانده توکن ها در طی رویدادهای پیش فروش و فروش، آزاد شد.

امنیت شبکه دنت چگونه است؟

DENT یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است. این بدان معنی است که پلتفرم دنت به لطف روش اجماع اثبات سهام (PoS) عمل می کند. برخلاف بیت کوین، که از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) استفاده می کند، دنت به سهامداران بزرگ اعتماد می کند تا به نود ها و اعتبار سنج تراکنش ها تبدیل شوند.

مزایای سازوکارهای اجماع اثبات سهام بسیار است، اما برجسته ترین آنها شامل افزایش مقیاس پذیری و کاهش مصرف برق و رایانش است. با توجه به این، بسیاری از پلتفرم ها به دنبال استفاده از بلاک چین اتریوم برای راه اندازی محصولات خود هستند. دنت یکی از پروژه های پیشگام راه اندازی توکن ERC-20 در سال 2017 است.

دنت (DENT) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

سکه های DENT برای خرید، به عنوان توکن های ERC-20 ، نسبتاً در دسترس هستند. یکی از گزینه های خوب برای شما صرافی بایننس است که بیشترین حجم معاملات سکه های DENT را تا آوریل 2021 دارد.

کد خبر: 1400020818MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال او ام جی نتورک (OMG)

آشنایی با ارز دیجیتال سوئیس بورگ (CHSB)

آشنایی با ارز دیجیتال سلو (CELO)

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

آشنایی با ارز دیجیتال انکر (ANKR)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته