جمعه 31 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال سوئیس بورگ (CHSB)

سوئیس بورگ یک پروژه مستقر در سوئیس است که هدف آن استقلال و تمرکززدایی در امور مالی شخصی است. سوئیس بورگ که در سال 2017 راه اندازی شد، هدف آن ایجاد انقلابی در بانکداری خصوصی سوئیس و استفاده از قدرت فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند برای ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز برای امور مالی شخصی است. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این پروژه و توکن بومی آن می پردازیم.


بلاک چین چیست


سوئیس بورگ به توکن CHSB چند منظوره خود متکی است تا به کاربران اجازه دهد اقدامات زیادی را در شبکه انجام دهند. این پروژه با هدف ایجاد یک اکوسیستم دموکراتیک، غیرمتمرکز و حرفه ای، به کاربران امکان می دهد تا پورتفوی رمزارز خود را به راحتی مدیریت کنند. خالقین سوئیس بورگ همچنین ولث اپ سوئیس بورگ را راه اندازی کردند که مدیریت امور مالی شخصی را بیشتر بهینه می کند. این برنامه با استفاده از فناوری انقلابی بدون کلید MPC به کاربران امکان می دهد در عرض چند ثانیه بین فیات و رمزارز  مبادله کنند.

بنیانگذاران سوئیس بورگ چه کسانی هستند؟

سایرس فاضل یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل فعلی شرکت سوئیس بورگ است. فاضل دارای اصالت ایرانی و متولد نیویورک است. وی در سال 2007 در رشته مدیریت بازرگانی بین الملل از دانشکده تجارت EDHEC فارغ التحصیل شد.

دوران حرفه ای وی در سال 2007 به عنوان مشاور پورتفوی در جولیوس بائر آغاز شد. بعدا، فاضل به عنوان مشاور صندوق سرمایه آرامیس کپیتال مشغول به کار شد. در سال 2016 ، علاقه او به امور مالی شخصی، شکل جدیدی پیدا کرد و او به تاسیس سوئیس بورگ کمک کرد.

آنتونی لوسوامر ژنیا یکی دیگر از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری شرکت سوئیس بورگ است. وی در سال 2008 در رشته امور مالی از Polytech Nice Sophia فارغ التحصیل شد و بلافاصله در این زمینه شروع به کار کرد. در ابتدا، وی یک مشاور مدیریت سرمایه بود و بعدا رئیس مشاوره دیجیتال در JFD Wealth شد. در سال 2016 با فاضل همکاری کرد و شرکت سوئیس بورگ را تاسیس کرد.

چه چیزی سوئیس بورگ را منحصر به فرد می کند؟

به گفته بنیانگذاران سوئیس بورگ، سیستم بانکی کنونی منسوخ شده است و پروژه آنها پاسخی به این مشکل است.

سوئیس بورگ با معرفی فناوری بلاک چین در امور مالی شخصی قصد دارد به افراد امکان کنترل کامل پورتفوی ها و سرمایه گذاری هایشان را بدهد.

ارزشهای اصلی شرکت شامل شفافیت، و برابری از طریق شایسته سالاری و بی طرفی است. پلتفرم سوئیس بورگ به شدت به عدم تمرکز بلاک چین متکی است تا اطمینان حاصل کند که از اطلاعات شخصی محافظت می شود و کاربران می توانند وجوه خود را بدون محدودیت کنترل کنند.

تیم سوئیس بورگ گسترده است و در سراسر جهان عضو دارد. اپلیکیشن تلفن همراه این شرکت یکی از برترین اپ های ارز دیجیتال موجود است و بیش از 100000 کاربر فعال تایید شده را در سطح جهانی به خود جذب کرده است.

چه تعداد سکه سوئیس بورگ (CHSB) در گردش وجود دارد؟

در زمان عرضه اولیه سکه (ICO) ، سوئیس بورگ حداکثر عرضه 1.000.000.000 توکن CHSB را ضرب کرد. همه این توکن ها منتشر شده اند، به این معنی که عرضه در گردش توکن های سوئیس بورگ نیز 1.000.000.000 است.

حدود 38 درصد از کل توکن های CHSB به فروش های عمومی به جامعه اختصاص یافت. 20 درصد دیگر از توکن ها به عنوان پاداش برای ایجاد پلتفرم در بین اعضای تیم توزیع شد. نزدیک به 10 درصد از کل عرضه به سرمایه گذاران استراتژیک اختصاص داشت، در حالی که 15 درصد دیگر به مرحله دوم تامین سرمایه پروژه اختصاص داشت. سرانجام، سوئیس بورگ نزدیک به 14 درصد از کل CHSB را به سرمایه گذاران باتجربه، که قبلا علاقه خود را به این پروژه اعلام کرده بودند، توزیع کرد.

امنیت شبکه سوئیس بورگ چگونه است؟

سوئیس بورگ و توکن های CHSB مبتنی بر اتریوم هستند. به عنوان توکن ERC-20 ، CHSB با اجماع اثبات سهام (PoS) ایمن خواهد شد، زیرا اتریوم خود به آن انتقال می یابد.

برخلاف اجماع اثبات کار (PoW) که توسط بیت کوین به کار گرفته شده، اثبات سهام به دارندگان اکثریت سکه ها برای استخراج توکن های جدید اعتماد می کند. این روش اجماع در مقایسه با اثبات کار به طور قابل توجهی انعطاف پذیر است، زیرا فرآیند سهم گذاری به لایه بلاک چین را معرفی می کند.

علاوه بر این، اثبات سهام در بین توسعه دهندگان و کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا انرژی کمتری مصرف می کند. در حالی که اثبات کار برای استخراج به قدرت رایانشی زیادی احتیاج دارد، اثبات سهام به نگهداری سکه متکی است و قدرت استخراج بیشتری را به کاربران با سهام قابل توجه تر ارائه می دهد.

سوئیس بورگ (CHSB) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

سوئیس بورگ در تعدادی از صرافی های معروف قابل معامله است، از جمله: هیت بی تی سی، یونی سواپ، کو کوین، و بیلکسی.

کد خبر: 1400020614MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال ورج (XVG)

آشنایی با ارز دیجیتال آوی (AAVE)

آشنایی با ارز دیجیتال هلیوم (HNT)

آشنایی با ارز دیجیتال هورایزن (ZEN)

آشنایی با ارز دیجیتال او ام جی نتورک (OMG)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته