سه‌شنبه 28 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های دیجیتالی را در قالب یک بازی ایجاد کنند، بسازند و خرید و فروش کنند. سندباکس با ترکیب قدرت سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) و توکن های غیر قابل تعویض (NFT)، یک پلتفرم غیرمتمرکز برای جامعه گیمینگ پر رونق ایجاد می کند. در این مطلب بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت مرجع ارزهای دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این پلتفرم و سکه کاربردی آن می پردازیم.

بر اساس وایت پیپر رسمی، رسالت اصلی پلتفرم سندباکس معرفی فناوری بلاک چین در بازی های جریان اصلی با موفقیت هر چه بیشتر است. تمرکز این پلتفرم بر تسهیل یک مدل خلاقانه برای کسب درآمد است که به کاربران امکان می دهد همزمان به عنوان سازنده و بازی کننده باشند. سندباکس با معرفی توکن کاربردی SAND که تسهیل کننده تراکنش ها در پلتفرم است، از قدرت فناوری بلاک چین استفاده می کند.

چه کسانی بنیانگذار ارز سندباکس هستند؟

آرتور مادرید یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Pixowl است و وی یکی از نیروهای محرک سندباکس می باشد. وی در سال 2000 از دانشگاه پاریس دوفین در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد. دوران حرفه ای مادرید به عنوان مشاور Eurogroup Consulting France آغاز شد، اما به زودی روحیه کارآفرینی خود را پیدا کرد. در سال 2001، وی وان کلیک مدیا را تأسیس کرد، که بعدا توسط Ipercast خریداری شد.

سباستین بورگت همچنین یکی از بنیانگذاران Pixowl است و به عنوان مدیر ارشد عملیات شرکت فعالیت می کند.

وی در سال 2007 در رشته سیستم های رایانه ای شبکه و ارتباطات سیار از موسسه ملی ارتباطات سیار فارغ التحصیل شد. دوران حرفه ای او به عنوان مدیر پروژه در وان کلیک مدیا شروع شد و از آن زمان، آرتور مادرید و سباستین بورگت یک زوج کارآفرین بوده اند. آنها Pixowl را در سال 2011 تاسیس کردند و به طور مداوم با هم در پروژه ها کار می کردند.

چه چیزی سندباکس را منحصر به فرد می کند؟

سندباکس یک پلتفرم منحصر به فرد است زیرا فناوری بلاک چین را به دنیای گیمینگ وارد می کند. صنعت گیمینگ در زمان پذیرش فناوری بلاک چین یک بازار بزرگ بکر است و Pixowl این را در سال 2011 دید. با ایجاد جهانی که گیمرها بتوانند دارایی های مبتنی بر بلاک چین را ایجاد و جمع آوری کنند، سندباکس قصد دارد انقلابی در بازار ایجاد کند. سندباکس در بازار جهانی بازی برای خود جایگاهی ایجاد می کند.

با تمرکز بر محتوای تولید شده توسط کاربر، سندباکس یک فضای مجازی از بازیکنان ایجاد می کند که برای توسعه بیشتر پلتفرم کمک می کنند. علاوه بر این، با معرفی توکن SAND، سندباکس حاکمیت غیرمتمرکز را ترویج می دهد و به کاربران امکان می دهد دیدگاه ها و ایده های خود را در مورد توسعه پروژه به اشتراک بگذارند. به لطف فناوری در حال توسعه، حاکمیت غیرمتمرکز در پروژه های مبتنی بر بلاک چین الزامی است.

این شرکت کار خود را با سر و صدا آغاز کرد و مورد حمایت و سرمایه گذاری نام های بزرگ در صنعت گیمینگ قرار گرفت. برند هایی مانند آتاری، هلیکس و کریپتو کیتیز را شامل می شوند.

چند سکه سندباکس (SAND) در گردش وجود دارد؟

حداکثر و کل عرضه 3,000,000,000 توکن SAND است. در حال حاضر، در حدود 680,266,194 توکن SAND در گردش هستند كه 23 درصد از كل عرضه را در مارس 2021 نشان می دهد.

از کل عرضه توکن، حدود 25.82 درصد در یک ذخیره شرکتی کنار گذاشته شد. 17.18 درصد دیگر به فروش مرحله کشت ایده توکن اختصاص یافت. بنیانگذاران و اعضای تیم حدود 31 درصد از کل توکن توزیع شده را بدست آوردند. حدود 12 درصد از کل عرضه برای فروش اختصاصی بایننس لانچ پد اختصاص داده شد و 10 درصد دیگر به عنوان پاداش به مشاوران این پروژه اختصاص یافت.

امنیت شبکه سندباکس چگونه است؟

از آنجایی که دنیای مجازی سندباکس بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، با مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) ایمن می شود. توکن SAND یک توکن با استاندارد ERC-20 است، به این معنی که دارندگان می توانند آن را سهم گذاری کنند و از مزایای سهم گذاری بهره مند شوند.

برخلاف مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) که توسط بلاک چین بیت کوین استفاده می شود، اثبات سهام برای تأیید تراکنش ها به مقدار زیادی نیروی برقی یا محاسباتی نیاز ندارد. این مکانیسم به سهامداران با بیشترین دارایی توکن های SAND متکی است. مکانیسم اجماع اثبات سهام امکان اجرای بسیاری از اپلیکیشن های متنوع را فراهم می کند در حالی که همچنان امنیت سرمایه های سهم گذاری شده را تضمین می کند.

ارز سندباکس (SAND) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

سندباکس از افزایش علاقه سرمایه گذاران و کاربران برخوردار است و صرافی های بیشتری معاملات با توکن SAND را آغاز کرده اند. صرافی بایننس بیشترین حجم معاملات SAND / BUSD را دارد. گزینه های دیگر برای خرید SAND شامل یونی سواپ (V2)، گیت آیو و لاتوکن هستند.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400030302MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

آشنایی با ارز دیجیتال آرپا چین (ARPA)

آرپا یک راهکار لایه 2 مبتنی بر بلاک چین برای محاسبات حفظ حریم خصوصی است که توسط محاسبات چند طرفه (MPC) فعال می شود....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته