چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ارز دیجیتال ماری‌جوانا را بشناسید!

ارز دیجیتال شاهدانه (ماری جوانا)، بیت کانا، در حال تغییر فناوری بلاک چین خود و پیوستن به اکوسیستم Cosmos است. بلاک چین فعلی بیت کانا بر روی نسخه سفارشی فناوری BTC / DASH کار می کند، که برای مدت طولانی یک شبکه پرداخت مطلوب بود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو دیلی، فناوری بلاک چین خود را با جامعه برجسته ای از توسعه دهندگان، کارآفرینان و علاقه مندان به نوآوری محصور کرده است، بنابراین برای همه افراد در این زمینه بسیار مهم است که به طور مداوم نقش خود را بالا ببرند. با توجه به این موضوع، بیت کانا تصمیم گرفته است فناوری بلاک چین خود را به نسخه بهتر، سریعتر و در نهایت مدرن تر Cosmos ارتقا دهد.

Cosmos زیرساخت های بیت کانا، و انتقال توکن های BCNA را بهبود می دهد و در نهایت، به بیت کانا کمک می کند تا یک لایه زنجیره تأمین و شبکه اعتماد بسیار کارآمد ایجاد کند. با توجه به محدودیت های فناوری قبلی، Cosmos کاملاً به روز شده برای شبکه بیت کانا و جامعه آن است.


بلاک چین چیست؟


درباره بیت کانا

صنعت ماری جوانا با وجود اثبات اثر آن در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها، طی دهه ها توسط جامعه و نهادهای نظارتی محکوم شده است. اما، وضعیت شروع به تغییر کرده و یک بازار قانونی ماری جوانا با تامین کنندگان قابل اعتماد بذر پدید آمده است. و اگرچه ماری جوانا قانونی می شود، موسسات مالی سنتی هنوز برای این امر آماده نیستند. بانک ها و بسیاری از سیستم های پرداخت دیگر معاملات مربوط به این تجارت را مجاز نمی دانند و یا در ازای معامله کمیسیون های متورم ارائه می دهند و آنها را مجبور به استفاده از پرداخت نقدی می کنند، که چندان راحت نیست. بیت کانا یک پروژه منحصر است که یک شبکه پرداخت غیرمتمرکز را برای صنعت قانونی بذر شاهدانه فراهم می کند.

یکی از عناصر اصلی اکوسیستم بیت کانا سکه (BCNA) است که به شما اجازه می دهد کالاهای تهیه شده توسط بازیگران اصلی در بازار شاهدانه را به سرعت و به راحتی خریداری کنید. لیست چشمگیری از شرکا و تامین کنندگان بیت کانا شامل شرکت های معروف جهانی مانند Barney’s Farm یا Royal Queen Seeds هستند. آنها با هم پروژه «اتحاد بیت کانا» را تشکیل می دهند، که ماموریت آن رسیدگی به پذیرش گسترده و شفافیت صنعت شاهدانه است.

چرا مردم بیت کانا را انتخاب می کنند؟ ما نمی توانیم به جای مردم صحبت کنیم، اما خوشبختانه ویژگی های بیت کانا می تواند خود صحبت کند.

عرضه کنندگان معتبر با کالای با کیفیت

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اتحاد بیت کانا به طور مستقل بهترین تولید کنندگان شاهدانه در جهان را جستجو، بررسی و استخدام می کند. بنابراین دیگر خطر مواجهه با کلاهبرداران یا فروشندگان بی اعتبار را ندارید.

اتحاد بیت کانا همچنین از پروژه بلاک چین بیت کانا پشتیبانی می کند و برای ایجاد بهترین روش ممکن در پرداخت پول به یکدیگر تلاش می کند. پس از راه اندازی، تمام اعضای اتحاد بیت کانا می توانند روش پرداخت بیت کانا را به وب سایت خود اضافه کنند. در حال حاضر Zamnesia و Royal Queen Seeds از قبل از نسخه بتا استفاده کرده اند و از نتایج تاکنون بسیار راضی هستند.

هزینه های کم تراکنش

حتی نمی توانید تصور کنید که این کارمزد ها چقدر پایین هستند. هزینه معاملات در بلاک چین بیت کانا 0.0001 BCNA است (تقریباً 0.00001 دلار با نرخ فعلی بازار). و اگر ترجیح می دهید مستقیماً با کارت بانکی ویزا یا مسترکارت خود پرداخت کنید، نیازی به پرداخت هزینه برای برداشت ارز دیجیتال از صرافی، هزینه های معاملاتی و هر گونه هزینه خرید بیت کوین نیست، فقط یک هزینه ثابت 8 درصد در هر سفارش BCNA دارد.

رابط کاربری مناسب و قابلیت دسترس

بین شما و خرید کالاهای مرتبط با شاهدانه تنها دو مرحله وجود دارد: برنامه بیت کانا را در تلفن همراه خود دانلود کنید و یک کد QR ویژه را در وب سایت یک تاجر اسکن کنید. علاوه بر این، برای اینکار شما حتی نیازی به جستجو یا مبادله ارز دیجیتال در پلتفرم دیگری ندارید، همه آنچه شما نیاز دارید در حال حاضر در یک برنامه کاربردی آسان گنجانده شده است.

تمرکز بر مشتری در بهترین حالت

شرکای آنها علاوه بر اطمینان از استفاده راحت از خدمات بیت کانا برای مشتریان خود، به خریدهای با استفاده از BCNA تخفیف می دهند. به عنوان مثال، شما می توانید تا 15٪ در خرید خود از Royal Queen Seeds یا Zamnesia صرفه جویی کنید.

امنیت و اطمینان کامل

بیت کانا دائماً به این فکر می کند که چگونه تجربه کاربر را تا آنجا که ممکن است امن کند. شاید این مزیت اصلی پروژه های مبتنی بر فناوری های بلاک چین باشد. در آینده نزدیک، شما فقط باید هویت خود را با استفاده از بیت کانا آی دی تأیید کنید (بلافاصله پس از انجام مراحل، اطلاعات رمزگذاری می شوند). کاربران تنها کسانی نیستند که تأیید می شوند، بلکه از راه دیگری نیز عمل می کند. فروشندگان قبل از ورود به بازار به طور اجباری بررسی می شوند و نتایج این ارزیابی در رتبه اعتماد بازرگانان منعکس می شود.

برای بسیاری از کاربران اینگونه خدمات مهم است که صورت حساب بانکی شما هیچ اطلاعاتی را درباره تراکنش نشان ندهد، بنابراین بانک شما نمی داند چه چیزی را از کجا خریداری کرده اید. هرگونه اطلاعات مربوط به تراکنش به طور ایمن در برنامه بیت کانا به همراه تمام جزئیات حساب شما ذخیره می شوند.

بنابراین، اگر به موضوع شاهدانه علاقه مند هستید، بیت کانا را خواهید یافت، نه در بین موسسات سنتی و نه در میان دیگر پروژه های ابتکاری در این زمینه. بیت کانا با تمرکز بر جنبه های مثبت فروش و استفاده از شاهدانه، علاوه بر این باعث بهبود اعتبار این محصول بحث برانگیز در بازار جهانی می شود. در عین حال، آنها با ارائه خدمات با بالاترین کیفیت برای خرید و فروش شاهدانه با استفاده از توکن BCNA، منافع عملی را برای کاربران خود به ارمغان می آورند.

کد خبر: 1399121107MGMMMF

مطالب مرتبط:

ممنوعیت ارزهای دیجیتال چه آسیبی در پی دارد؟

یوان دیجیتال چینی چیزی شبیه بیت کوین یا اتریوم نیست

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته