جمعه 31 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال وییجر توکن (VGX)

وییجر توکن (Voyager) یک کارگزار ارز دیجیتال است که یک نقطه دسترسی مطمئن و ایمن برای معامله دارایی رمزارز در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این کارگزاری و سکه بومی آن می پردازیم.

وییجر برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران خرد و سازمانی با یک راهکار فوری برای معامله دارایی های رمزارز ساخته شده است. این سرویس کارگزاری رمزارز، که در اکتبر 2018 راه اندازی شد، اکنون بیش از 55 دارایی رمزارز را پشتیبانی می کند و دارای یک فناوری منحصر به فرد مسیریابی سفارش هوشمند است که آن را به بیش از ده صرافی رمزارز متصل می کند. اپلیکیشن موبایل وییجر توکن در ژانویه 2019 راه اندازی شد و معاملات رمزارز را برای کاربران آسان تر می کند.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


توکن بومی این کارگزاری، VGX ، برای پاداش دادن به کاربران درون اکوسیستم وییجر استفاده می شود. VGX همچنین هنگامی که در اپلیکیشن وییجر نگهداری می شود، سود ایجاد می کند، و جوایز بازپرداخت و سایر خدمات ویژه کاربران وییجر را ارائه می دهد.

وییجر همچنین تراکنش های صد درصد بدون کارمزد، از جمله خرید و فروش را ارائه می دهد. معامله گران هنگام اجرای سفارش در این پلتفرم فقط باید قیمت ذکر شده را پرداخت کنند.

چه کسانی بنیانگذار وییجر توکن هستند؟

Crypto Trading Technologies ، شرکت مادر وییجر توکن، توسط گروهی از افراد باتجربه در سرویس های کارگزاری آنلاین هدایت می شود. این پروژه به طور مشترک توسط استفان ارلیچ، فیلیپ ایتان، گاسپار دو دروزی و اسکار سالازار تاسیس شد.

استفان ارلیچ، مدیر عامل بنیاد، و یک کهنه کار در بازار کارگزاری و امور مالی است و در زمینه توسعه پلتفرم های معاملاتی متخصص است. وی بنیانگذار Lightspeed Financial و مدیر عامل سابق E * TRADE Professional Trading LLC است.

رئیس بنیاد وییجر، فیلیپ ایتان، به عنوان تحلیلگر ادغام و اکتساب مخابرات در مورگان استنلی و مدیر پورتفوی در سربروس کپیتال شروع به کار کرد. او یکی از بنیانگذاران استارتاپ مراقبت های بهداشتی دیجیتال، پیجر است. وی یکی از سرمایه گذاران اولیه اوبر، سورس، و لایو استریم است.

گاسپار دو دروزی به عنوان عضو هیئت مدیره بنیاد ویجر فعالیت می کند. وی که سابقه کار در کارگزاری و بازار مالی را دارد، کار خود را به عنوان مشاور در وارنر موزیک آغاز کرد. او همچنین یکی از بنیانگذاران Kapitall ، Trade.it و پیجر است.

اسکار سالازار سرمایه گذاران و توسعه دهندگان باتجربه اپ های موبایل مشتری مدار است. وی به عنوان یکی از معماران اولیه و بنیانگذار و مدیر فنی اوبر مشهور است. او همچنین یکی از بنیانگذاران استارتاپ مراقبت های بهداشتی دیجیتال پیجر است.

چه چیزی وییجر توکن را منحصر به فرد می کند؟

وییجر شبکه ای برای معامله رمزارز ایجاد کرده است که شباهت زیادی به تجربه مشتریان در کارگزاری های سنتی دارد. وییجر اپلیکیشن موبایل خود را در سال 2019 راه اندازی کرد تا یک سرویس کارگزاری رمزارز آسان و در عین حال کارآمد برای کاربران گوشی های هوشمند ارائه دهد.

وییجر از یک فناوری مسیریابی سفارشات هوشمند استفاده می کند که از اختلاف قیمت های ذکر شده در صرافی های رمزارز بهره می برد. این فناوری کمک می کند تا کاربران بلافاصله به بیش از ده صرافی رمزارز متصل شوند و برای انتخاب بهترین نرخ ارز موجود برای معاملات خود ارتباط برقرار کند.

این ویژگی همچنین به این معنی است که سرمایه گذاران می توانند شکاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش و سطح بالاتری از نقدینگی را در صرافی های مختلف رمزارز ارزیابی کنند. برای معامله گران، ورود و خروج از موقعیت ها بسیار آسان تر می شود.

اگرچه این پلتفرم خدمات معامله حرفه ای را ارائه می دهد، اما استفاده از آن بسیار آسان است. ارسال سفارش با کمک مسیریاب سفارشات هوشمند وییجر انجام می شود. پس از انتخاب سکه یا توکن، و نوع سفارش و مقدار دارایی که باید به دلار خریداری شود، مسیریاب سفارش هوشمند وییجر سفارش را به طور خودکار پر می کند.


تفاوت کوین و توکن چیست؟


چه تعداد وییجر توکن (VGX) در گردش هستند؟

مانند توکن های بومی سایر پلتفرم های کارگزاری رمزارز، تمامی سکه ها عرضه شده اند. این بدان معنی است که همه سکه ها در گردش هستند. سایر خدمات کارگزاری که از این روش استفاده می کنند شامل بایننس (BNB) و تروی (TROY) هستند.

حداکثر میزان عرضه و گردش توکن ها VGX 222،295،208 توکن تعیین شده است و هیچ برنامه فوری برای عرضه توکن های بیشتر وجود ندارد.

امنیت شبکه وییجر چگونه است؟

توکن های وییجر به عنوان توکن ERC-20 در شبکه اتریوم در حال اجرا است، بنابراین نمی تواند مانند دارایی های رمزارز اثبات کار رایج استخراج شود.

این شبکه از استاندارد ها و روشهای رمزنگاری اتریوم که به خوبی آزمایش شده است استفاده می کند تا از درجه امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد. علاوه بر این، رمزنگاری کلید عمومی و همچنین رمزنگاری کلید بیضوی را برای امنیت پیشرفته در بر می گیرد.

وییجر یک کارگزار دارایی رمزارز عمومی است و دارای تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات صنعت امور مالی (FINRA) می باشد. به دلایل امنیتی و رگولاتوری، وییجر نیز به طور عمومی بررسی می شود.

وییجر توکن (VGX) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

وییجر توکن یک رمزارز کارگزاری متمرکز بر موبایل است. در حال حاضر برترین مراکز خرید و فروش توکن های وییجر شامل بایننس، یونی سواپ، هیت بی تی سی، و آتومارس هستند.

کد خبر: 1400020910MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

آشنایی با ارز دیجیتال سوئیس بورگ (CHSB)

آشنایی با ارز دیجیتال ریوین (REV)

آشنایی با ارز دیجیتال سلو (CELO)

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته