جمعه 31 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال ریوین (REV)

ریوین (Revain) یک پلتفرم آنلاین برای بررسی های مبتنی بر توکن های بلاک چین اتریوم است که به گونه ای طراحی شده است تا به توسعه دهندگان اجازه می دهد بازخورد های سازنده درباره پروژه های خود را دریافت کنند. این پروتکل همچنین نویسندگان را برای ارائه بازخورد های با کیفیت تشویق می کند. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی ارز دیجیتال بومی این پلتفرم می پردازیم.

ریوین اولین پلتفرمی بود که ویژگی های سایت های بررسی سنتی و فناوری بلاک چین را با هم ترکیب کرد. هدف نهایی ریوین ایجاد یک ساختار بازخورد قانونی و واقعی برای همه محصولات و خدمات جهانی است که از فناوری های نوظهور مانند یادگیری ماشین و بلاک چین استفاده می کنند.

ریوین ابزارهای هوش مصنوعی و یک سیستم بررسی دستی را برای اطمینان از کیفیت بالای بررسی ها پیاده سازی می کند.

ویژگی های اصلی پروتکل شامل موارد زیر است:

بررسی های قانونی: ریوین فقط از مطالب اصل از طیف متنوعی از متخصصان در وب سایت خود استفاده می کند.

سیستم پایدار: این پروتکل بر روی دو توکن مختلف REV و RVN اجرا می شود که امکان عملکرد روان سیستم را فراهم می کند. توکن RVN به تسهیل تعاملات بین کاربران موجود در پلتفرم کمک می کند.

اطلاعات غیرقابل تغییر: این سیستم هم به کاربران عادی و هم به دارندگان توکن ریوین اجازه ویرایش اطلاعات سایر کاربران را نمی دهد.

چه کسانی بنیانگذاران ریوین هستند؟

ریوین در سال 2018 توسط گروهی از متخصصان فناوری از مسکو، روسیه تاسیس شد.

این پلتفرم توسط رینات ارسلانوف تاسیس شد که مدیر عامل فعلی آن نیز هست. ارسلانوف یک سرمایه گذار خطرپذیر و کارآفرین با بیش از ده سال تجربه در صنعت بلاک چین است.

از دیگر اعضای برجسته تیم می توان به مدیر ارشد امر مالی گریگور آپرویان، مدیر ارشد عملیات الکسی بلاشنکو، مدیر ارشد فناوری اندرو تیموخین، طراح ولاد بوچاروف، مدیر دیجیتال سنیا فندیچ، و مدیر حساب تاتیانا مونتیانو، اشاره کرد.

چه چیزی ریوین را منحصر به فرد می کند؟

از زمان تاسیس خود در سال 2018 ، این پلتفرم ادعا کرده است که بیشترین تعداد بازخورد کاربران را در صنعت داشته است. پروتکل ریوین از هفت بخش عمده بلاک چین تشکیل شده است: پروژه ها، کازینو ها، صرافی ها، استخر های استخراج، کیف پول، کارت ها و بازی ها.

آنچه این پلتفرم را از سایر پروژه های مبتنی بر بلاک چین متمایز می کند، استفاده از دو توکن برای افزایش کارایی آن است. یکی دیگر از مولفه های اصلی ریوین ادغام آن با IBM Watson Tone Analyzer است.

ریوین همچنین به شرکت ها اجازه می دهد معیارهای خاصی را برای ارزیابی کیفیت بررسی های ارائه شده توسط کاربر تعیین کنند. به عنوان مثال، ممکن است یک شرکت از بازخورد نویسان خود بخواهد که مدرکی را اضافه کنند و اعتبار بررسی ها را افزایش دهند. بررسی کنندگانی كه اين كار را انجام ندهند، در اين صورت به عنوان خطر شناخته مي شوند و نظرات آنها توسط پروتكل رد شود.

چند سکه ریوین (REV) در گردش وجود دارد؟

در ابتدا، این پلتفرم با توکن های R و RVN شروع به کار کرد. با این حال، در تاریخ 26 مارس سال 2020 ، شرکت به دلیل مشکل در ادغام موارد قبلی در سایر بلاک چین ها، R را با توکن های REV مبادله کرد. توکن هایی که در حال حاضر در پلتفرم استفاده می شوند REV و RVN هستند.

توکن RVN یک استیبل کوین منحصر به فرد در پلتفرم است، زیرا به گردش آزاد عرضه نشده است. از طرف دیگر، توکن REV کاملاً قابل معامله است. شرکت های ثبت شده در پلتفرم می توانند از توکن REV برای ایجاد انگیزه در نویسندگان برای نوشتن بازخورد استفاده کنند.

توکن REV بر اساس استاندارد ERC-20 اتریوم، TRC20 و BEP20 ساخته شده است. REV یک توکن کاربردی است و برای پاداش دادن به نویسندگان استفاده می شود. تا فوریه 2021 ، 85،061،485،690 REV در گردش بوده است.

ریوین (REV) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

چندین صرافی بزرگ وجود دارند که از معاملات REV پشتیبانی می کنند، از جمله: هیت بی تی سی، بیت مارت، دیجی فینکس، اچ بی تی سی، و کوین.

کد خبر: 1400020811MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال او ام جی نتورک (OMG)

آشنایی با ارز دیجیتال سوئیس بورگ (CHSB)

آشنایی با ارز دیجیتال سلو (CELO)

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

آشنایی با ارز دیجیتال انکر (ANKR)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته