شنبه 1 اردیبهشت 1403

آشنایی با ارز دیجیتال کریپتو داتکام کوین (CRO)

کریپتو داتکام کوین (CRO) توکن بومی کریپتو داتکام چین است، یک بلاک چین غیرمتمرکز و منبع باز توسعه یافته توسط شرکت پرداخت، تجارت و خدمات مالی Crypto.com.


ارز دیجیتال


کریپتو داتکام چین یکی از محصولات مجموعه Crypto.com است که برای تسریع در پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله ای برای افزایش کنترل شخصی بر پول، حفاظت از داده های کاربر و محافظت از هویت کاربران طراحی شده است. بلاک چین CRO در درجه اول به عنوان وسیله ای است که برنامه پرداخت موبایل کریپتو داتکام پی را تأمین می کند.
در آینده، کریپتو داتکام در نظر دارد تا دسترسی به پلتفرم CRO را گسترش دهد تا محصولات دیگر خود را نیز تأمین کند.
CRO بین ماه های نوامبر تا دسامبر 2018 تاسیس شد.

بنیانگذاران کریپتو داتکام کوین چه کسانی هستند؟

کریپتو داتکام کوین، توسط شرکت Crypto.com به عنوان بخشی از چشم انداز «قرار دادن ارز دیجیتال در هر کیف پول دیجیتال» راه اندازی شد. کریپتو داتکام خود در ژوئن 2016 با عنوان Monaco Technologies GmbH توسط کریس مارشالک، رافائل ملو، گری اور و بابی باو تاسیس شد.
کریس مارشالک، دانش آموخته دانشگاه آدام میکیویچ لهستان، سه شرکت را قبل از شروع کریپتو داتکام تأسیس و ریاست آن را بر عهده داشته است: طراحی و ساخت تجارت الکترونیک استارلاین پولسکا، برنامه تلفن همراه و پلتفرم خدمات مبتنی بر مکان YIYI و شرکت تجارت الکترونیکی بی کریزی.
رافائل ملو لیسانس خود را در رشته مهندسی از PUC-Rio دریافت کرد. ملو در بیش از 15 سال فعالیت خود در امور مالی، با شرکت های بزرگ آسیایی کار کرده و به تأمین بیش از 50 میلیون دلار استرالیا برای وب سایت تجارت اجتماعی Ensogo کمک کرده است.
گری اور یک مهندس نرم افزار با بیش از نه سال تجربه مهندسی تمام وقت است. قبل از تاسیس کریپتو داتکام، وی به عنوان معمار پلتفرم در Ensogo کار می کرد و شرکت توسعه اپ های تلفن همراه Foris را بنیان گذاشت. وی لیسانس خود را در رشته مهندسی و علوم کامپیوتر از دانشگاه هنگ کنگ دریافت کرد.
قبل از کمک به راه اندازی کریپتو داتکام، بابی باو در بخش ادغام و اکتساب بانک سرمایه گذاری رنسانس چین کار می کرد. باو در دانشگاه ملبورن، مدرسه تجارت دانشگاه اشترن نیویورک و کالج ویلیام و مری تحصیل کرده است.

چه چیزی کریپتو داتکام کوین را منحصر به فرد می کند؟

بلاک چین کریپتو داتکام کوین CRO عمدتا بر ارائه ابزارهای سودمند به کاربران راهکارهای پرداخت، تجارت و خدمات مالی کریپتو داتکام متمرکز است.
دارندگان CRO می توانند سکه های خود را در کریپتو داتکام چین سهم گذاری (استیکینگ) کنند تا به عنوان یک اعتبارسنج عمل کند و برای پردازش تراکنش ها در شبکه کارمزد دریافت کنند. علاوه بر این، از سکه های CRO می توان برای تسویه هزینه های تراکنش در کریپتو داتکام چین استفاده کرد.
در چارچوب برنامه پرداخت های کرپتو داتکام پی، کاربران می توانند با پرداخت به بازرگانان از طریق CRO 20 درصد و تا 10 درصد با خرید کارت های هدیه و انجام انتقال های همتا به همتا به سایر کاربران تخفیف دریافت کنند.
علاوه بر این، کاربران می توانند با سهم گذاری توکن ها در اپلیکیشن صرافی کریپتو داتکام یا ویزا کارت فلزی کریپتو داتکام، سود سالانه حداکثر 10 تا 12 درصد را در سکه های کریپتو داتکام خود کسب کنند.
به طور کلی، CRO به عنوان ابزاری عمل می کند که قدرت کریپتو داتکام را برای افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در مقیاس جهانی فراهم می کند. به این ترتیب، این شرکت به طور مداوم در حال یافتن و توسعه موارد استفاده جدید است که به کاربران امکان می دهد از ارز دیجیتال استفاده کنند تا کنترل آنها بر پول، داده ها و هویت خود را افزایش دهند.

چه تعداد کریپتو داتکام کوین در گردش وجود دارد؟

عرضه کل کریپتو داتکام کوین CRO به 100 میلیارد سکه محدود شده است، که همه آنها با فعال شدن بلاک چین ایجاد شده اند، و این امر آن را به یک ارز دیجیتال غیرقابل استخراج تبدیل می کند. کریپتو داتکام به پیش فروش، فروش عمومی یا عرضه اولیه سکه (ICO) اعتماد نکرد، در عوض، سکه ها فقط از طریق توزیع ثانویه عرضه می شوند.

کل عرضه CRO برای پنج منظور مختلف تخصیص خواهد یافت:

  • 30 درصد برای مشوق های توزیع و راه اندازی ثانویه، که به صورت روزانه و طی پنج سال از 14 نوامبر 2018 منتشر می شود.
  • 20 درصد ذخیره سرمایه که تا 7 نوامبر 2022 مسدود شده است.
  • 20 درصد مشوق های طولانی مدت شبکه که تا 7 نوامبر 2022 مسدود می شود.
  • 20 درصد کمک هزینه های اکوسیستم که تا زمان راه اندازی شبکه اصلی کریپتو داتکام مسدود می شود.
  • 10 درصد جهت توسعه جامعه.

امنیت شبکه کریپتو داتکام کوین چگونه است؟

CRO بر اساس استاندارد ERC-20 بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، به این معنی که شبکه آن توسط عملکرد ات هش (Ethash) ایمن است.

از کجا می توانید سکه CROبخرید؟

سکه های CRO در صرافی های ارز دیجیتال متعددی موجود است که برخی از آنها عبارتند از: بیت ترکس، اکی اکس و هوبی گلوبال.
البته توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400021816MGMCMH

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

آشنایی با ارز دیجیتال وان اینچ (1INCH)

آشنایی با ارز دیجیتال وییجر توکن (VGX)

آشنایی با ارز دیجیتال وزیر ایکس (WRX)

آشنایی با ارز دیجیتال دنت (DENT)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته