جمعه 10 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال کلور (KLV)

کلور (KLV) یک اکوسیستم کیف پول رمزارز است که از طریق اپلیکیشن Klever، کلور سواپ، و کلور او اس، به بیش از 2 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمت رسانی می کنند. پلتفرم های در حال ظهور کلور، شامل بلاک چین کلور، صرافی کلور، بانک کلور، قرار است در سال 2021 راه اندازی شوند، که همه با استفاده از توکن KLV تقویت می شوند. در این مطلب بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این اکوسیستم و سکه بومی آن می پردازیم.

اپلیکیشن کلور، یک کیف پول رمزارز ساده، همه کاره و خود حضانتی است که از بلاک چین های بزرگ دنیا پشتیبانی می کند. این اپ بیش از 300 جفت معاملاتی در کلور سواپ و دسترسی مستقیم به اتریوم و اپ های غیرمتمرکز مبتنی بر TRX را در مرورگر کلور ارائه می دهد. کلور یک شبکه کیف پول غیر متمرکز همتا به همتا و خود حضانتی است و کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

KLV به عنوان سوخت کل اکوسیستم کلور عمل می کند و کارمزد های کلور سواپ را کاهش می دهد. کلور استیکینگ به کاربران اجازه می دهد تا درآمد منفعلانه داشته باشند، و در حال حاضر بیش از 60 درصد از کل KLV در گردش توسط کاربران کلور سهم گذاری شده است.

KLV دارای محدودیت عرضه 10 میلیارد سکه می باشد.

امنیت شبکه کلور چگونه است؟

کلور، خود حضانتی واقعی و مالکیت امن ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. امنیت اپلیکیشن کلور با ایجاد بر روی پلتفرم کلور او اس (سیستم عامل) که از مکانیسم های امنیتی پیشرفته ای برای محافظت از کلیدها و دارایی های خصوصی کاربران استفاده می کند، تضمین می شود.

بسته توسعه نرم افزار کلور او اس یک کیف پول به عنوان سرویس (WaaS) است که سیستم های درجه نظامی را برای رمزگذاری به هر توسعه دهنده ای ارائه می دهد، اما جنبه امنیتی منحصر به فرد آن این است که رمزگذاری به صورت محلی در داخل دستگاه کاربر اتفاق می افتد، در آنچه «هسته بومی» نامیده می شود.

هسته بومی کلور را می توان به عنوان یک جعبه سیاه در داخل سیستم عامل کلور مشاهده کرد، و اگرچه این جعبه سیاه قادر به برقراری ارتباط با عناصر برنامه یا رابط کاربری سیستم کیف پول است، اما کاملاً مجزا است، بنابراین هرگونه سو استفاده یا تلاش هکرها در مقابل کیف پول را ناکام می سازد.

کلور از 10 بلاک چین پشتیبانی می کند

اکوسیستم کلور از بلاک چین های بزرگ دنیا پشتیبانی می کند، از جمله بیت کوین، اتریوم، ترون، بایننس، ریپل، لایت کوین، دیجی بایت، دوج کوین، دش، بیت کوین کش و تمامی توکن های ERC-20، TRC10، TRC20 و BEP20.

اپلیکیشن کلور در تمامی دستگاه های اندروید و آی او اس قابل نصب می باشد.

کلور را از کجا می توانید خریداری کنید؟

KLV در برخی از صرافی های برتر جهان لیست شده است و در درجه اول با جفت های بیت کوین، تتر، XRP، و TRX در صرافی هایی مانند کو کوین، بیترو، دیجی فینکس، ترون ترید، پولونیدکس و کلور سواپ با 30 جفت معاملاتی مختلف قابل معامله است.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400022712MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

کیف پول تراست (Trust Wallet) چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری شده است که برای کاربران موبایل طراحی شده است و به آنها امکان ارسال ، دریافت و ذخیره...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته