پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال کو کوین توکن (KCS)

KCS توکن بومی صرافی کو کوین است، که در سال 2017 به عنوان توکن تقسیم سود راه اندازی شد که به معامله گران اجازه می دهد سود را از این صرافی برداشت کنند. در این مطلب بر اساس وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این ارز دیجیتال می پردازیم.

این توکن به عنوان توکن ERC-20 در شبکه اتریوم در حال اجرا است و توسط اکثر کیف پول های اتریوم پشتیبانی می شود. کل عرضه آن 200 میلیون تعیین شده بود و تا زمانی که فقط 100 میلیون KCS باقی مانده باشد، یک برنامه بازپرداخت و سوزاندن وجود دارد. دیر یا زود، با راه اندازی راه حل معاملات غیرمتمرکز کو کوین، KCS دارایی بومی خدمات امور مالی غیرمتمرکز کو کوین و همچنین توکن حاکمیت جامعه کو کوین خواهد بود.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


کو کوین همچنین اعلام کرده است که توانمندسازی KCS اولویت اصلی کو کوین خواهد بود و KCS را به عنوان یک محصول بیش از فقط یک توکن ساده تبدیل خواهد ساخت، که مزایایی را که دارندگان KCS می توانند به آنها دسترسی داشته باشند متنوع تر خواهد ساخت. در طولانی مدت، KCS به عنوان کلید کل اکوسیستم کو کوین عمل می کند. با توسعه صرافی غیرمتمرکز و کو چین، KCS همچنین سوخت اساسی و توکن اصلی محصولات غیرمتمرکز کو کوین در آینده خواهد بود. جزئیات بیشتر احتمالا در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

چه چیزی کو کوین توکن را منحصر به فرد می کند؟

پاداش KCS به عنوان یکی از بهترین راههای کسب درآمد منفعل در نظر گرفته می شود. کاربرانی که بیش از 6 توکن دارند می توانند سود روزانه دریافت کنند که از 50 درصد درآمد کارمزد های معاملات روزانه کو کوین حاصل می شود.

پاداش KCS مکانیسم تشویقی منحصر به فردی برای دارندگان KCS و سازندگان اکوسیستم کو کوین است. میزان جوایزی که کاربران می توانند بگیرند به تعداد KCS نگهداری شده و حجم معاملات صرافی کو کوین بستگی دارد.

KCS برای چه استفاده می شود؟

علاوه بر اینکه به عنوان سود پرداخت می شود، KCS ، یک توکن کاربردی است، که برای پرداخت کارمزد های معاملاتی در صرافی کو کوین نیز استفاده می شود که به کاربران امکان می دهد تا 80 درصد از تخفیف برخوردار شوند. مورد استفاده از KCS همچنین شامل مشارکت در فروش توکن در کو کوین اسپات لایت و همچنین LockDrop / BurningDrop در پلتفرم Pool-X است. اما این همه ماجرا نیست، زیرا توکن های KCS یک سری اهداف دیگر را نیز دارند.

به عنوان مثال، دارندگان KCS می توانند به کاربران وی آی پی کو کوین تبدیل شوند و این کاربران برای دریافت مزایا دیگر نیازی به حجم زیادی از معاملات بیت کوین ندارند. کو کوین همچنین می تواند به عنوان روش پرداخت برای خرید، رزرو هتل، خرید تجهیزات بازی و موارد دیگر استفاده شود.

سوزاندن KCS چیست؟

میزان عرضه اولیه KCS 200 میلیون بود. کو کوین و تیم، توکن ها را از بازار خریداری می کنند و هر سه ماه یک بار آنها را می سوزانند. مقدار KCS که باید سوزانده شود به حجم معاملات سه ماهه صرافی کو کوین بستگی دارد. بنابراین عرضه در گردش KCS در حال کاهش است و در نهایت به 100 میلیون کاهش می یابد.

امنیت شبکه کو کوین توکن چگونه است؟

کو کوین از پروتکل رمزگذاری استاندارد استفاده می کند که اطمینان می دهد داده ها و انتقال داده های کاربر در سیستم از نظر کاربران دیگر پنهان است.

همچنین از یک سیستم معماری چند خوشه ای و چند لایه استفاده می کند که می تواند همزمان بیش از یک تراکنش را در خود جای دهد و ثبات سیستم را در هر تراکنش تضمین کند.

چه کسانی بنیانگذار کو کوین توکن هستند؟

کو کوین یک صرافی ارز دیجیتال است که مقر اصلی آن در سنگاپور است. این شرکت در 15 سپتامبر 2017 راه اندازی شد. این شرکت در اصل توسط این افراد در سال 2013 تاسیس شد: اریک دون مدیر ارشد عملیات، جک ژو مدیر بازاریابی، رییس عملیات تجاری جان لی، مدیر عملیات و نگهداری کنت لی، مشاور ارشد حقوقی لیندا لین، مدیر عامل شرکت مایکل گان، و مدیر ارشد فناوری تاپ لن.

چند سکه کو کوین توکن (KCS) در گردش وجود دارد؟

عرضه در گردش کو کوین توکن (KCS) تا فوریه 2021 با 80،118،638 KCS است و حداکثر عرضه آن 170،118،638 KCS است.

کو کوین توکن (KCS) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

معاملات کو کوین توکن (KCS) را می توان در صرافی های کو کوین، بیت مکس، و پرو بیت انجام داد.

کد خبر: 1400020209MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال نم (XEM)

آشنایی با توکن یونی سواپ (UNI)

آشنایی با ارز دیجیتال زیرو ایکس (ZRX)

آشنایی با ارز دیجیتال اطلس پروتکل (ATP)

آشنایی با ارز دیجیتال هدرا هشگراف (HBAR)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته