سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

افزایش فروش محصولات از طریق رمزارز در بهبوهه پاندمی

در حالی که گسترش ارزهای دیجیتال طی سال گذشته باعث ایجاد هیجان در میان مدافعان و نگرانی برای مخالفان آن شده است، کاربرد این رمزارزها در حال افزایش است و به خصوص در دوران پاندمی افزایش استفاده از آن را شاهد بوده ایم.
به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، با تاثیر عظیم پاندمی کووید 19 بر چشم انداز اقتصاد جهانی و ایجاد اطمینان (درباره ارزهای دیجیتال) بیشتر در چهارچوب های قدیمی مالی، رمزارز خلا سرمایه گذاران، مصرف کنندگان و بازرگانان را پر می کند. اگرچه به راحتی می توان به افزایش قابل توجه حجم رمزارز ها به عنوان طلایه دار زمان های آینده توجه کرد، اما ارزش واقعی ارز های دیجیتال در استفاده از آن نهفته است نه سرمایه گذاری های مخاطره آمیز.
استفاده از ارز دیجیتال در سراسر صنایع و موارد استفاده آن به سرعت در حال افزایش است. در حالی که مهمترین اقدامات در زمینه مالی در حال انجام است، اما مانع اصلی ارز دیجیتال همیشه قابلیت خرج کردن آن است. با این حال، افزایش تخصیص های مالی ماهیت واقعی حرکت در اکوسیستم بلاک چین را که، پذیرش بیشتر خرده فروشی است، تحت تاثیر قرار داده است.

از زمان اضافه کردن پشتیبانی از بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین در ماه اکتبر، پی پال اکنون 26 میلیون بازرگان دارد که می توانند ارزهای دیجیتال از جهان 300 میلیونی کاربران پی پال را بپذیرند. این 26 میلیون تغییر بزرگی را منعکس می کند، به ویژه اکنون مکانیزمی وجود دارد که به بازرگانان کمک می کند از نوسانات موجود در ارز دیجیتال جلوگیری کنند. برای تأکید بر این نکته، پی پال با تنها بازیکنی که در این عرصه به سرعت در حال رشد است فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی

«بایننس پی»، جدیدترین ضمیمه به مجموعه بزرگ خدمات صرافی ارزهای دیجیتال است که به منظور استفاده از تاثیر بزرگ بایننس در فضای خرده فروشی توسط ارز های دیجیتال طراحی شده است. کمتر از یک هفته از زمان رونمایی اولیه خود، بایننس پی اولین شریک تجاری قابل توجه خود را برای خدمات پرداخت دیجیتال پس از اعلام آمادگی سرویس رزرو بلیط مسافرتی به وسیله بلاک چین«تراولا» معرفی و اعلام کرد که تراولا با این صرافی ارز دیجیتال پیشرو همکاری می کند.

تراولا که دارای 3،000،000 گزینه رزرو بین هتل ها، پروازها ، فعالیت ها، تورها و موارد دیگر است، بایننس پی را به عنوان گزینه پرداخت ترجیحی برای خدمات خود در نظر می گیرد. بر این اساس، کاربران با حساب بایننس پی می توانند تجربه های بعدی سفر خود را با پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال و یک ارز فیات به طور یکپارچه تأمین کنند.
قالیت خرج کردن می تواند یکی از دلایل تغییر احساسات عموم نسبت به رمزارز ها باشد. کاتالیزور قدرتمند بعدی رشد بی اعتمادی به حکومت ها، سیستم های مالی، و موسسات سنی است که می تواند برای بلاک چین بسیار مفید باشد. با توجه به رویکرد بدون مرز و مزایای غیرمتمرکز، بسیاری از مردم ارز دیجیتال را دروازه ورود به یک زمین بازی با سطح بالاتر، عادلانه تر و شفاف تر می دانند که پاداش آن به نفع نهادهای متمرکز نیست.

با قابلیت استفاده و پشتیبانی بازرگانی در سراسر اکوسیستم بلاک چین و خرده فروشی بیشتر، روش های نگهداری، هزینه کردن و دریافت رمزارز همچنان گسترش می یابد. در حالی که مالیات همچنان یک مسئله پر دردسر است، اما بهبود روش های نگهداری و مشارکت بازیگران اصلی بازار در سیستم مالی قدیمی به این معنی است که حل این مسائل تابعی از زمان خواهد بود.
در میان پاندمی، افزایش دیجیتالی شدن خدمات و بی اعتمادی عمومی به سیستم های مالی موجود که عمدتاً زیربنای زندگی روزمره هستند، سرانجام طوفان کامل برای پذیرش رمزارز آشکار شده است. سرعت پذیرش، به ویژه در سطح خرده فروشی، همچنان منعکس کننده همین مفهوم است.

مطالب مرتبط:

کوین بیس عرضه محصولات رمزارزی را تسهیل می کند

شرکت کارفور با به کار گیری سیستم بلاک چین افزایش فروش داشت

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته