جمعه 31 فروردین 1403

یک بانک رمزارزی در هند شعبه فیزیکی دایر کرد

بانک هندی رمزارز یونیکاس (Unicas) در حال ایجاد یک شعبه فیزیکی جدید به برنامه خود برای افتتاح شعبات ادامه می دهد، لایحه پیشنهادی دولت هند برای ممنوعیت همه رمزارزهای خصوصی در پارلمان این کشور در حال بررسی است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بانک رمزارز یونیکاس هند این هفته سومین شعبه فیزیکی خود را در دهلی نو افتتاح کرد. این بانک پیشتر دو شعبه در جمناگر و جایپور راه اندازی کرده بود.

براساس گزارش ها، یونیکاس به مشتریان امکان دسترسی به خدمات فیات و رمزارز را می دهد و وام های دیجیتالی با وثیقه دارایی های دیجیتال ارائه می کند. این بانک قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی 50 شعبه در سراسر هند و 50 شعبه دیگر تا پایان سال 2022 تاسیس کند.


تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


اما برنامه های این بانک ممکن است به خاطر یک لایحه رمزارز که در انتظار بررسی در پارلمان هند است، با مشکل مواجه شود. این لایحه که توسط دولت هند پیشنهاد شده، قصد دارد همه ارزهای دیجیتال خصوصی را در این کشور ممنوع و در عین حال، چارچوبی نظارتی برای روپیه دیجیتال ایجاد کند. با این حال، این لایحه برخی موارد خاص را برای ارتقا فناوری زیرساخت رمزارزها از این ممنوعیت مستثنا می کند.

کومار گوراو (Kumar Gaurav) مدیرعامل بانک دیجیتالی کاشا (Kashaa) پیشتر در مصاحبه ای با کوین تلگراف رمزارزها را به دلیل ماهیت آن ها غیرقابل ممنوعیت دانسته بود. با این حال، او اظهار داشت که دولت هند در تلاش است با این ممنوعیت پیشنهادی به جنگ طرح های کلاهبرداری برود.

قانون پیشنهادی اکنون در مجلس علیای پارلمان هند در حال بررسی است، اما پارلمان تا یکشنبه هفته بعد تعطیل است. گزارش ها حاکی است که دولت به دنبال یک میانبر برای تصویب این لایحه است. دولت برای این کار نیاز به حکم ریاست جمهوری دارد.

مشخص نیست که تصویب این قانون چه تاثیری بر عملکرد یونیکاس در هند خواهد گذاشت. یک منبع ناشناس که ادعا می کرد از مقام های ارشد وزارت دارایی هند است، اوایل ماه جاری میلادی گفت که این لایحه همه ارزهای دیجیتال را به طور کامل ممنوع خواهد کرد.

با این حال، نیشال شتی (Nischal Shetty)، مدیر عامل و بنیانگذار صرافی وزیر ایکس (WazirX) هند، گفته است که دولت عجله ای برای تصمیم گیری درباره این لایحه ندارد و ممکن است با سرمایه گذاران حوزه رمزارز مشورت کند.

کد خبر: 1399121206AAMMMF

مطالب مرتبط:

استفاده بزرگترین صرافی رمزارز هند از دامنه های غیر متمرکز

راه حل کشور هند برای مقابله با قاچاق واکسن کرونا در بازار سیاه

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته