جمعه 10 فروردین 1403

استفاده بزرگترین صرافی رمزارز هند از دامنه های غیر متمرکز

علی رغم ممنوعیت قریب الوقوع ارزهای دیجیتال در کشور هند، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در این کشور از «آنستاپبل دامینز» برای ایجاد و میزبانی URL های مبتنی بر بلاک چین استفاده می کند.
به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در هند، یونوکوین، از دامنه های مبتنی بر بلاک چین آنستاپبل برای تبدیل آدرس های بلاک چین به URL های وب قابل خواندن توسط انسان استفاده می کند که باعث آسان تر شدن تراکنش های رمزارزی می شود.


بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟


انتظار می رود مشارکت یونوکوین و آنستاپبل دامینز که هر دو توسط تیم دریپر سرمایه گذار سیلیکون ولی تأمین می شوند، باعث کاهش هزینه های انتقال و آسان سازی روند تراکنش ها برای 1.2 میلیون کاربر این صرافی شود.
آنستاپبل دامینز، آدرس های کریپتو را به وب سایت های غیرمتمرکز بر روی بلاک چین های اتریوم و زیلیکا تبدیل می کند. آنستاپبل دامینز به جای ارسال سکه ها به یک آدرس بلاک چین 42 کاراکتری، به کاربران امکان می دهد URL های ساده ای ایجاد کنند که به پسوندهای .crypto و .zil ختم می شوند. نام دامنه ها فقط یک بار خریداری می شوند و سپس بدون نیاز به هیچ گونه هزینه تمدید یا نگهداری، برای همیشه در بلاک چین وجود دارند.
جنبه غیرمتمرکز آنستاپبل دامینز باید مورد توجه ویژه کاربران رمزارز هند قرار گیرد، به ویژه در میان خشم و جنجال ایجاد شده توسط تصمیم وزارت دارایی برای ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال.
مقابله علیه برنامه این کشور برای غیرقانونی دانستن ارز دیجیتال، در قالب کمپین #IndiaWantsBitcoin در رسانه های اجتماعی ظاهر شده است. علیرغم عدم شفافیت در رگولاتوری، بنیانگذار و مدیر عامل یونوکوین، ساتویک ویشواناث، استفاده از این دامنه ها را متناسب با دوران بلوغ صنعت رمزارز در هند می داند.

ویشوانات گفت:

«فضای ارزهای دیجیتال در حال بلوغ است. همسو با رشد این صنعت، یونوکوین قصد دارد بهترین تجربه ممکن را به کاربران خود ارائه دهد. یکپارچه سازی دامنه .crypto نه تنها برای کاربران یونوکوین بلکه برای صرافی های دیگر در کشور که در جستجوی گزینه های ساده تر و کاربرپسندتر برای کاربرانشان هستند، گام مهمی است.»

بنیانگذار آنستاپبل دامینز، «برد کم»، به عدم تمایل دولت هند برای اجازه انتشار ارز دیجیتال در مرزهای خود اشاره کرد: «به جامعه ارز دیجیتال هند اهانت شده است. ما از عرضه این امکانات به کاربران یونوکوین هیجان زده هستیم. هدف ما ساده سازی آدرس های رمزارز و ایجاد نام های قابل خواندن توسط انسان به عنوان استاندارد دامنه در کیف پول ها و صرافی ها است.»
همانطور که توسط کوین تلگراف، گزارش شده است، دامنه های آنستاپبل دامینز اخیراً در Cloudflare’s Distributed Web Resolver ادغام شده اند، به این معنی که هر مرورگر وب اکنون می تواند به پسوندهای.crypto دسترسی پیدا کند.
سخنگوی آنستاپبل دامینز در گفتگو با کوین تلگراف تأیید کرد که حتی اگر یونوکوین در آینده نزدیک تعطیل شود، آدرس ها و URL های ایجاد شده از طریق این پلتفرم بی تغییر خواهند ماند.

مطالب مرتبط:

یک بانک رمزارزی در هند شعبه فیزیکی دایر کرد

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

معاملات بر خط (Online Trading) چیست؟

معاملات بر خط (Online Trading) یعنی افراد می توانند به راحتی از منزل خود و از طریق نرم افزارها و سایت های معاملاتی سفارشات...

کلاهبرداری 1.5 میلیارد دلاری صرافی کره ای

زنان خانه دار و افراد مسن در میان 40 هزار عضو فریب خورده در آخرین کلاهبرداری رمزارزی در کره جنوبی می باشند. به گزارش سکه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته