پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بایننس شکایت اعاده حیثیت خود علیه فوربس را پس گرفت

هولدینگ بایننس، شکایت اعاده حیثیت خود علیه شرکت رسانه ای فوربس را سه ماه پس از ثبت آن پس گرفت.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، بایننس در ماه نوامبر گذشته از نشریه تجاری فوربس که بیش از 100 سال قدمت دارد، شکایت کرده بود. بایننس مدعی بود که این نشریه در گزارشی از «مایک دل کاستیو» (Michael del Castillo) که پیش تر از اعضای تحریریه کوین دسک بوده، به همراه جیسون برت (Jason Brett) اتهام های دروغین علیه این صرافی مطرح کرده است.

بایننس که به دنبال دریافت خسارت از فوربس و حذف گزارش مذکور بود، در درخواست رد شکایت خود گفته است که به صورت داوطلبانه این شکایت را پس می گیرد، اما حق شکایت دوباره را برای خود محفوظ می داند.

بایننس در درخواست خود علت پس گرفتن شکایت را عنوان نکرده است، اما قاضی پرونده در همان روز 4 فوریه که درخواست ثبت شده، با آن موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی

در گزارش فوربس با اشاره به سندی تحت عنوان «تای چی» (Thai Chi) ادعا شده بود که بایننس در حال برنامه ریزی برای دور زدن نهادهای تنظیم مقررات آمریکا بوده است. براساس این گزارش، بایننس می خواسته فعالیت های خود در آمریکا را از طریق یک شرکت آمریکایی انجام دهد و سود حاصل از طریق این شرکت به بایننس بازگردد.

چانگپنگ مدیرعامل بایننس بارها از پاسخ دادن به اینکه مقر اصلی شرکتش در کجا است، خودداری کرده است. بایننس در درخواست خود گفته است که این شرکت مقررات همه حوزه های قضایی را که در آنجا شعبه دارد، به صورت کامل رعایت می کند.

وکیل بایننس در پرونده شکایتش علیه فوربس، «چالز هاردر» بود که به وکالت یک طرفدار کشتی کچ علیه تارنمای رسانه ای Gawker مشهور است. پیروزی این وکیل باعث ورشکستی این رسانه شد.

متیو هاچیسون (Matthew Hutchison) مدیر ارتباطات مجله فوربس در بیانیه ای تاکید کرده است که این نشریه به صورت کامل از گزارش های جامع خود حمایت می کند.

مطالب مرتبط:

منابع مالی سرقت‌شده از بایننس پولشویی می‌شود

بایننس آمریکا تراکنش های دلاری و خرید رمزارز را متوقف کرد

عرضه سیستم جدید پرداخت توسط بایننس/ پی پال رمزارزها در راه است؟

هکرها بیت کوین‌های دزدیده‌شده از بایننس را به دیگر رمزارزها تبدیل می‌کنند

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته