شنبه 8 اردیبهشت 1403

عرضه سیستم جدید پرداخت توسط بایننس/ پی پال رمزارزها در راه است؟

صرافی ارز دیجیتال بایننس می گوید که می خواهد افراد بیشتری با استفاده از سرویس پرداخت جدید خود از رمزارز استفاده کنند. محصول بتا «بایننس پی» در حال حاضر به کاربران امکان می دهد تا پرداخت ها را با پنج ارز دیجیتال و یورو انجام دهند. حال این سوال مطرح می شود که آیا این می تواند تبدیل به چیزی مثل «پی پال» برای ارز های دیجیتال شود؟

به گزارش سکه نیوز ، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا از لحاظ حجم مبادلات «بایننس» یک سیستم پرداخت جدید به نام بایتتس پی راه اندازی کرده است که مدیرعامل آن می گوید حرکتی است که هدف آن جلب مردم برای استفاده از رمزارز است ، نه صرفاً نگه داشتن آن.

اوایل امروز توسط مدیر عامل شرکت «چانگپنگ ژائو» اعلام شد که بایننس جدیدترین محصول خود «بایننس پی» را عرضه خواهد کرد. در حال حاضر این محصول در مرحله بتا است.

به گفته وی: «بایننس پی محصولی است که ما قصد داریم امسال زمان زیادی را برای توسعه آن صرف کنیم، زیرا فکر می کنیم پرداخت یکی از موارد پرکاربرد رمزارز است.»

این بستر پرداخت به کاربران امکان پرداخت و دریافت از طریق پنج ارز دیجیتال و یک ارز فیات (یورو) را می دهد.

کاربران می توانند کیف پول بایننس پی خود را به گونه ای تنظیم کنند که بتوانند ارزهای دلخواه خود را خرج کند. در حال حاضر، تنها راه برای شارژ کردن کیف پول بایننس پی با انتقال وجوه از کیف پول بایننس اسپات بر روی بایننس است.

شایان ذکر است که کیف پول بایننس پی و کیف پول بایننس کارت در واقع یکسان هستند. به این معنی که وجوه ورودی یا خروجی در همان کیف پول در مبادله منعکس می شود.

بایننس پی در مرحله بتا خود به محدودیت هزینه روزانه 1000 دلار و حداکثر 10 معامله در 24 ساعت محدود می شود. در مورد دریافت، محدودیت ها 5000 دلار و 10 معامله برای مدت مشابه است.

ژائو اضافه کردکه این به بازرگانان این گزینه را می دهد که از استیبل کوین های پشتیبان شده توسط فیات استفاده کنند تا تحت تأثیر نوسان قیمت قرار نگیرند.

جدا از معرفی بایننس پی، بایننس نسخه سبک تری از برنامه مبادلاتی را برای کاربران رمزنگاری جدیدتر که معامله گر فعال نیستند معرفی کرد.

به طور طبیعی، این نسخه گزینه های کمتری از برنامه اصلی دارد، اما احتمالا سریعتر کار می کند، همانطور که توسط ژائو بیان شده است. برخی از ویژگی هایی که نسخه لایت از آن محافظت می کند، معاملات نظیر به نظیر، درگاه های فیات و کانال های پرداخت است که باید بیش از 90٪ پایگاه کاربری شرکت را برآورده کند.

نسخه سبک آن برای iOS و اندروید موجود است و کاربران می توانند به راحتی به استفاده از آن روی بیاورند.

منبع: کوین دسک-کریپتوپوتیتو

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

معاملات بر خط (Online Trading) چیست؟

معاملات بر خط (Online Trading) یعنی افراد می توانند به راحتی از منزل خود و از طریق نرم افزارها و سایت های معاملاتی سفارشات...

کلاهبرداری 1.5 میلیارد دلاری صرافی کره ای

زنان خانه دار و افراد مسن در میان 40 هزار عضو فریب خورده در آخرین کلاهبرداری رمزارزی در کره جنوبی می باشند. به گزارش سکه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته