پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

برای خرید رمزارز پول قرض نگیرید

کارشناسان اعتقاد دارند استفاده از پول قرضه برای خرید رمزارز ایده خوبی نیست؛ زیرا فرد مقروض باید نه تنها اصل پول، بلکه سود مازاد بر آن را نیز پرداخت کند و همین موضوع می تواند حاشیه سود او را در بازارهای رمزارز کمرنگ تر کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از فایننس مگنتز،در ماه های گذشته و به دلیل وقایع سیاسی و به ویژه همه گیری جهانی ویروس کرونا در جهان، صنعت امور مالی غیر متمرکز و بازارهای رمزارز شاهد رشد تصاعدی شاخص های اقتصادی خود بوده اند. در این میان قیمت بسیاری از رمزارزها به بالاترین میزان خود در تاریخ رسیده و بسیاری از رکوردها جابه جا شده است. همین موضوع باعث رشد چشمگیر شاخص حرص و طمع در میان خریداران نیز شده است. بسیاری به امید کسب پول و استفاده از تفاوت قیمت ها، پول لازم برای خریداری رمزارز را از دیگران قرض می کنند.

قبول ریسک مالی نظیر پول قرضه برای ورود به بازارهای رمزارز می تواند سرمایه گذاران را به مراتب با مشکلات مالی عمیق تری روبرو کند.

مدیرعامل اتریوم، ایده استفاده از پول قرضه برای خرید رمزارزها را مناسب نمی داند. بوترین در مصاحبه اخیر خود گفته، بسیاری از سرمایه گذاران برای خرید رمزارز و ذخیره اندوخته در صنعت امور مالی غیر متمرکز خطرات زیادی را به جان می خرند. وی در ادامه افزود، قبول ریسک مالی نظیر پول قرضه برای ورود به بازارهای رمزارز می تواند سرمایه گذاران را به مراتب با مشکلات مالی عمیق تری روبرو کند.

وی تصریح کرد هدف بازارهای رمزارز ، ایجاد اندوخته در صنعت امور مالی غیر متمرکزو ایجاد ارزش افزوده در طولانی مدت است، در صورتی که افراد مقروض ممکن است در کوتاه مدت از تأدیه پول قرضه ناتوان بمانند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته