جمعه 10 فروردین 1403

بزرگ‌ترين بانک دولتی روسی استیبل کوین خود را عرضه می‌کند

بانکی در روسیه با کمک بانک مرکزی این کشور قصد راه اندازی پلتفرم استیبل کوین خودش را دارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، «اسبربانک» بزرگترین بانک دولتی روسیه، به کمک بانک مرکزی روسیه به دنبال راه اندازی پلتفرم بلاک چین برای استیبل کوین خودش به نام اسبرکوین است.

«سرگی پاپوف»، مدیر تجارت های تراکنشی اسبربانک این خبر را در 21 ژانویه هنگام یک گرد همایی خبری اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رویه رجیستری بیش از 45 روز به طول نخواهد کشید افزود: «به احتمال زیاد این پروژه در همین بهار راه اندازی خواهد شد. یک مشکل دیگر هم وجود دارد که هنوز حل نشده است، در مورد وضع مالیات برای دارایی های مالی دیجیتال. اما ما امیدواریم که این پرسش به زودی حل شود.»

وی همچنین گفته است: «اسبربانک برای کار کردن با این چنین ارزی از لحاظ فناوری آماده است. ما یک تست داخلی برای مشاهده کارکرد درست سیستم را به پایان رسانده ایم.»

همان‌طور که قبلا گزارش شده، اسبر بانک با گسترش توکن ملی اسبر کوین در پایان نوامبر در راس اخبار بود، پس از گمانه های بسیار در مورد این نقشه. آخرین بیانیه اسبربانک کمی پس از تصمیم رسمی دولت روسیه مبنی بر وضع قوانین رمز ارز در یکم ژانویه صادر شد.

در اواخر 2020، «آناتولی آکساکوف»، نماینده پارلمان روسیه (دوما)، اظهار داشت که کمیته بازارهای مالی دوما در انتظار عرضه رمز ارز روسی بعد از تصویب قوانین جدید این کشور در مورد رمز ارز هستند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته