جمعه 10 فروردین 1403

بانک های نبراسکا در مسیر اخذ مجوز ذخیره‌سازی رمزارز

بسیاری از دارندگان رمز ارز با کوشش برای ذخیره توکن هایشان آشنایی دارند. برای بیشتر افراد، تنها گزینه در دسترس ذخیره آن ها در صرافی های ارز دیجیتال است که از نظر برخی کارشناسان بسیار سست به شمار می رود. گزینه دیگر ذخیره بر روی کیف پول های رمز ارز و مواجهه با پیچیدگی های آن برای حفط و بازیابی توکن ها در زمان نیاز است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی چین، برای یک دهه یا بیشتر، این به عنوان یک اثر جانبی غیر قابل اجتناب برای دارندگان رمز ارز پذیرفته شده بود اما به زودی تغییراتی رخ خواهد داد.

قوانین پیشنهادی

در این راستا دو قانون توسط سناتور جمهوری خواه ایالت نبراسکا، «مایک فلود» مطرح شده است. هر دو قانون حول محور پذیرش ارز های دیجیتال، قوانین و تاسیس سازمان برای بررسی دارایی های دیجیتال می چرخند که توسط ایالت نبراسکا حمایت شدند.

این قوانین راه زیادی در پیش دارند، چون که باید توسط نهاد های مختلف مورد ارزیابی قرار گیرند. این قوانین نظر جامعه رمز ارز را به خود جلب کرده زیرا برای مدت زیادی بازیگران عرصه رمز ارز از تبعیض در بخش خدمات بانکی رنج برده اند.

سناتور نبراسکا در یادداشتی در این باره با اشاره به این که برخی بانک ها نه تنها از ذخیره ارز دیجیتال بلکه از پذیرش پول نقد به دست آمده از فروش دارایی دیجیتال هم چشم پوشی می کنند، می نویسد: «نوآوری های سریع حوزه بلاک چین و فناوری های دیجیتال، شامل رشد استفاده از ارز های مجازی و دیگر دارایی های دیجیتال، موجب این شده که بسیاری از عوامل و مشتریان نتوانند به خدمات بانکی امن و قابل اعتماد دسترسی داشته باشند که این باعث لطمه به گسترش خدمات و محصولات بلاک چین در بازار می شود.»

 

شاید بخواهید بدانید: بلاک چین چیست؟

 

آقای فلود اخیرا اعلام کرد که ارز های دیجیتال می تواند فرصت بزرگی برای ایالت نبراسکا باشد. وی همچنین نقشه های خود برای تبدیل این ایالت به یک قطب رمز ارز بیان کرد.

این مقام همچنین افزود: «فکر میکنم پیشرفت رمز ارز برای ما خوب است. ما باید سرآمد فناوری های مالی دیجیتال باشیم. تمتمی مناطق امریکا در این بازار حق یکسانی دارند.»

در حالی که بسیاری از جریانات اصلی مالی جهان در گذشته ارز دیجیتال را نمی پذیرفتند، اما افزایش ارزش مالی این ارز ها به این معنی است که در آینده کمتر شاهد این بی توجهی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته