شنبه 1 اردیبهشت 1403

شرکت بیمه JAG اولین بیمه نامه رمزارزی را صادر می کند

گروه بیمه JAG در میامی آمریکا که به پیشگام بودن در حوزه دیجیتال و به چالش کشیدن وضع موجود در صنعت بیمه شناخته می شود، با صدور بیمه نامه ای با استفاده از فناوری رمزارزی، اولین جهش رسمی خود را در حوزه فناوری های ارزی انجام داد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از مجله اینشورنس بیزینس، لوئیس گازیتوآ (Luis Gazitua)، از مدیران این شرکت گفت:

«شرکت بیمه JAG به عنوان یک سازمان بسیار آینده نگر، مبتکر و دارای مالکیت مستقل، همیشه از خود می پرسد “چرا که نه؟”. ما همیشه به دنبال تکامل و پیشرفت در زمینه نوآوری در بیمه هستیم، لذا وقتی یک مشتری پرسید آیا امکان پرداخت به صورت رمزارز وجود دارد، طولی نکشید که گفتیم: “چرا که نه؟”»


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


JAG برای دنبال کردن ایده های نوآورانه موقعیت خوبی دارد. شهر میامی با جلب توجه مهاجران فناوری کالیفرنیا، به سرعت در حال تبدیل شدن به قطب بعدی فناوری است؛ چیزی که فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی، به صراحت از آن پشتیبانی کرده است. سوارز در اواخر سال 2020 با تلاش خود برای جذب سرمایه گذاران فناوری دره سیلیکون به میامی، مباحث داغی در توییتر ایجاد کرد. پذیرش بیت کوین در این شهر جنوبی ایالت فلوریدا بخش مهمی از برنامه های او است.

براساس گزارش بلومبرگ کوئینت، تلاش سوارز برای تبلیغ رمزارزها شامل طرحی برای پرداخت حقوق کارگران شهرداری و جمع آوری مالیات و هزینه های شهری به شکل بیت کوین است. شهردار آینده نگر همچنین خواستار بررسی امکان سرمایه گذاری بخشی از بودجه های دولتی در بیت کوین شده است. اینها همه بخشی از برنامه او برای تبدیل میامی به شهری است که از فناوری های جدید استقبال می کند که به گوش مدیران شرکت بیمه JAG خوش آمده است.

گازیتوا در این باره گفت:

«فلوریدای جنوبی به مرکز جدیدی در جنبش فناوری تبدیل شده است. این برای ما بسیار هیجان انگیز است. ما به عنوان جوانان کارآفرین همیشه مایلیم چیزهای جدیدی را امتحان کنیم. بنابراین، ما شروع به یادگیری درباره رمزارزها و تکامل بلاک چین کردیم … و هرچه بیشتر به درون این فضا می رفتیم، بیشتر به پتانسیل این فناوری پی می بردیم. بسیاری از افراد روی جنبه رمزارزی تمرکز می کنند که بخش مهمی از آن است، اما آنچه واقعا جذاب است، چیزی است که فناوری بلاک چین می تواند در این صنعت به وجود آورد. ما برای سرمایه گذاری در این فناوری هیجان داریم و به صورت جدی در حال بررسی تاثیر آن بر آینده بیمه هستیم.»

JAG در حال سرمایه گذاری در فناوری جدید برای پیشبرد نوآوری و ایجاد زیرساختی است که از رشد مشتریان جدیدی که تمایل به پرداخت با رمزارز دارند، پشتیبانی می کند. JAG با ایجاد پل ارتباطی بین ارزهای دیجیتال و گزینه های پرداخت سنتی، مسئولیت تبدیل پرداخت رمزارزو انتقال پول به بیمه گران را برعهده خواهد گرفت.

گازیتوا گفت:

«ما می خواهیم بهترین تجربه کاربری را ارائه دهیم و بالاترین میزان انعطاف پذیری را برای مشتریانمان فراهم کنیم. ما معتقدیم که سازگاری رمزارز در حال رشد و تکامل است و ما می خواهیم برای ارائه آن خدمات در این حوزه حضور داشته باشیم. از نظر نحوه دریافت حق بیمه، هیچ تغییری برای بیمه گران ایجاد نخواهد شد. آنچه تغییر می کند، تجربه اولیه مشتریان ما و نحوه پذیرش پرداخت های آنها است. ما می خواهیم این روند را به صورت مورد به مورد پیش ببریم و با پیشرفت بیشتر پلتفرم، راهکارهای انعطاف پذیر ارائه دهیم.»

این تازه شروع سفر JAG در سرزمین رمزارزها و فناوری بلاک چین است. در حال حاضر، هدف این شرکت این است که اطلاعات بیشتری در مورد ارزهای دیجیتال کسب کند تا به راهبر فکری و خلاق این فضا تبدیل شود.

به گفته گزیتوا، «موضوع آموزش است. ما در حال یادگیری در مورد انواع مختلف رمزارزها هستیم؛ کدام یک نقدینگی دارند و کدام یک را باید بپذیریم و تبدیل کنیم. ما به عنوان یک نهاد مقداری ریسک را به عهده می گیریم، اما مایلیم این مورد را امتحان کنیم.»

کد خبر: 1399122801AAMMMH

مطالب مرتبط:

امکان خرید با رمزارز از طریق کارت های اعتباری ویزا

شرکت معاملات خودروی کانادایی پرداخت رمزارزی را پذیرفت

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته