شنبه 1 اردیبهشت 1403

امکان خرید با رمزارز از طریق کارت های اعتباری ویزا

ویزا در حال انجام اقدامات مهمی در پیش رو است تا به صنعت پرداخت های رمزارزی که به سرعت در حال پیشرفت است نزدیک شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین گیپ، در آخرین مصاحبه با پادکست Fortune’s Leadership Next، مدیر عامل شرکت ویزا «ال کلی» درباره برنامه های این شرکت در مورد ارزهای دیجیتال صحبت کرد. این غول پرداخت اشاره کرد که این شرکت ممکن است به زودی امکان خرید های رمزارزی از طریق کارت های اعتباری را آغاز کند.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


کلی گفت: «ما تلاش می کنیم دو کار انجام دهیم. اول، امکان خرید ارز دیجیتال بر روی اعتبارنامه های ویزا است. و دوم، کار با کیف پول های رمزارز برای تبدیل رمزارز به فیات که در نتیجه بلافاصله بتوانند در هر 70 میلیون مکان در سراسر جهان که ویزا پذیرفته می شود، استفاده شوند.»

کلی همچنین اشاره کرد که ارزهای دیجیتال به طور بالقوه می توانند به عنوان وسیله جدید پرداخت به ویژه در بازارهای در حال ظهور تبدیل شوند. از طرف دیگر، ویزا تمرکز فزاینده ای بر استفاده از استیبل کوین ها دارد.

در طول پادکست، کلی گفت که در حال حاضر در حال کار بر روی یک استراتژی چند جانبه است که بیت کوین، آلت کوین ها و همچنین استیبل کوین ها را پوشش می دهد.

ویزا در حال کار با چند شریک برای گسترش در حیطه رمزارز است

ویزا در چند وقت اخیر مشارکت های مهمی را شکل داده است. ماه گذشته، ویزا برای ایجاد یک واسط برنامه نویسی کاربردی (API) آزمایشی که به ویزا کمک می کند تا رمزارز ها را ادغام کند، با بانک دیجیتال First Boulevard مستقر در کانزاس همکاری کرد.

از طرف دیگر، ویزا در حال شکل دهی مشارکت های مهمی برای پشتیبانی از استیبل کوین های مختلف است. سال گذشته، ویزا با استیبل کوین «یو اس دلار کوین» (USDC) مستقر بر روی اتریوم همکاری کرد. در طی مصاحبه اخیر، کلی همچنین بر ادغام استیبل کوین ها در پلتفرم خود تأکید کرد.

مستر کارت رقیب ویزا اکنون کار بر روی برنامه های خود را برای ادغام پرداخت های رمزارز آغاز کرده است. با این حال، ماه گذشته، نایب رئیس ویزا گفت که بیت کوین بسیار بی ثبات است و نمی تواند بخشی از سیستم پرداخت رمزارز آنها باشد.

کد خبر: 1399122707MGMMMF

مطالب مرتبط:

آموزش رمزارز در دبیرستان های یک ایالت آمریکایی

مقام سابق آمریکایی: رمزارزها استفاده دارند، اما طلا ندارد

شرکت معاملات خودروی کانادایی پرداخت رمزارزی را پذیرفت

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته