شنبه 1 اردیبهشت 1403

حمله سهمگین هکرها به صرافی «لایو کوین» روسیه

صرافی دیجیتال لایوکوین روسیه با اعلام اینکه کنترل سرورهای خود را از دست داده، از مشتریانش خواست فعلا از هرگونه تراکنش و معامله با این صرافی خودداری کنند.

به گزارش سکه‌نیوز به نقل از کوین‌دسک، صرافی دیجیتال لایوکوین روسیه روز جمعه اعلام کرد در جریان “یک حمله به دقت برنامه‌ریزی‌شده”، کنترل همه سرورهای و نودها از دست شرکت خارج شده است.

لایوکوین که این مطلب را در پستی در تارنمای خود منتشر کرده، در ادامه تاکید کرد که امکان متوقف کردن سرویس‌ها را ندارد و حتی کانال خبری صرافی نیز از کنترل آنان خارج شده است.

هنوز رسما مشخص نیست که آیا سرمایه‌های مشتریان از این حمله متاثر شده‌ یا نه، اما نمودارهای تارنمای کوین‌گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد معاملات صرافی لایوکوین که معمولا حدود 50 میلیون دلار در روز بود، در 24 ساعت گذشته به 805 میلیون دلار افزایش یافته است.

«ایوونا زلاتووا» مدیرعامل لایوکوین تا این لحظه به درخواست ناشر خبر برای توضیحات پاسخی نداده است.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته