چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

دفاع ریپل از فروش XRP در مقابل اتهامات وارده توسط SEC

شرکت ریپل بر این باور است که اگر از نظر SEC بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند؛ پس چرا XRP باید باشد.

به گزارش سکه نیوز، شرکت ریپل روز جمعه با انتشار یک بیانیه عمومی دفاعیه خود را در برابر اتهامات وارد شده توسط کمیسیون بورس و اروراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعلام کرد. کمیسون ادعا می کند که ریپل به طور غیر قانونی و فروش های ثبت نشده 1.3 میلیار دلار پول جمع کرده است. در این بیانیه 93 صفحه ای ریپل به تمام بند های اتهامات SEC پاسخ داد.

ریپل ادعا می کند که SEC نتوانسه اتهامات خود را درباره اوراق بهادار بودن ریپل به طور شفاف اثبات کند، و به  طور کلی بر اساس قوانین فدرال امریکا XRP یک اوراق بهادار یا قرارداد سرمایه گذاری نبوده است.

در این بیانیه به توافق با وزارت دادگستری و شبکه مبارزه با جرایم مالی در سال 2015 اشاره شده، که XRP را به عنوان یک ارز دیجیتال ثبت شده قابل تبدیل برای انجام فروش و تراکنش ها پذیرفته بودند.

از نظر ریپل، SEC فاقد یک دیدگاه عادلانه در مورد ارز های دیجیتال است، و باید مانند بیت کوین و اتریوم به آن نگریسته شود، با اشاره به سخنان مدیر مالی SEC «ویلیام هینمن» در ژوئن 2018.

در این بیانیه به نقل از یکی از سخنگویان ریپل آمده است: «آنها به طور واضخ دو برنده را انتخاب کردند و یک صنعت در حال رشد و قوی تر از بیت کوین و اتریوم را مردود اعلام کردند. تا این تاریخ، آن ها هیچ دلیل واضحی برای تصمیمات خود نیاورده اند، و بازیگران با مسئولیتی مانند ریپل را مانع انجام نوآوری ها در زمینه پرداخت های جهانی شفاف و ارزان برای مشتریان می کنند. همان طور که چند سال پیش گفتیم، ما می خواهیم قوانین به طور واضح و نامتناقض اعلام و اجرا شوند.»

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته