جمعه 10 فروردین 1403

رئیس بانک انگلستان: رمزارز شکل نهایی ارز دیجیتال نیست

رییس بانک انگلستان در اجلاس داووس پرداخت دیجیتال را ماندگار دانست اما در عین حال گفت که رمزارز شکل نهایی ارز دیجیتال نیست.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، اندرو بیلی رییس بانک انگلستان در مجمع جهانی اقتصاد (داووس) لحنی مشابه بانک های مرکزی علیه ترویج رمزارزها در پیش گرفت. او با تاکید بر اینکه نوآوری های دیجیتال در پرداخت از بین نخواهند رفت، افزود که مسئله در این میان یافتن طرح و مدل حاکمیت درست برای یک «ارز دیجیتال ماندگار» است.

بیلی تصریح کرد: من فکر نمی کنم که هنوز به آنجا رسیده باشیم. صادقانه بگویم، فکر نمی کنم که رمزارزها آنگونه که در ابتدا تدوین شدند، [ارز دیجیتال ماندگار] باشند.

رییس بانک انگلستان گفت که مسئله ارزش و نوسان است؛ مردم می خواهند پرداختشان از یک واسطه با ثبات صورت گیرد و رمزارز اصلی (بیت کوین) قطعا فاقد این ویژگی است.

بیلی افزود: بهتر است درباره استیبل کوین صحبت کنیم، درست این است که درباره ارز دیجیتال بانک مرکزی بحث کنیم. این موارد به نظر من کاملا در دسترس است.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته