چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

جامعه رمزارزی در ردیت به دنبال راه اندازی توکن اختصاصی خودش

اخیراً یک گروه ردیت کم نام و نشان به نام وال استریت بتس به بازار سنتی شوک وارد کرد. در حقیقت، اثر آن حتی در بازار ارز های دیجیتال اندکی بعد احساس شد، و گروه مشابهی به نام سانوشی استریت بتس ظهور کردند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، گروهی که خود را به عنوان نسخه رمزارزی وال استریت بتس توصیف می کند، اکنون برای اعضای خود توکن های رمزارز اختصاصی راه اندازی می کند.

در اعلامیه گروه در ردیت می خوانیم: «بنابراین امروز من مفتخرم که توسعه اولیه «ساتوشی سواپ»، یک ارز دیجیتال و سازمان غیرمتمرکز خودگردان را با الهام از پروژه های محبوب یونی سواپ و سوشی سواپ اعلام کنم، ارز دیجیتالی که برای اعضای ساتوشی استریت بتس ساخته شده است.»

این گروه سه دلیل عمده برای راه اندازی این رمزارز را ذکر کرده است، از جمله ایجاد تغییر در تبادل غیر متمرکز ارز [DEX] و اتحاد بازرگانان، جدا از شعار هزاره (شما فقط یک بار زندگی می کنید). این گروه هنوز تاریخی را برای راه اندازی توکن ساتوشی سواپ اعلام نکرده است، با این حال، اشاره کردند که در دو هفته آینده خواهد بود.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


این پست در ردیت توسط u/little-eagle تهیه شده است که همچنین سازنده گروهی است که در فوریه سال 2020 تأسیس شده است. ساتوشی استریت بتس نیز مانند الهام خود، اخیراً مورد توجه بیشتری قرار گرفت. بیش از 300 هزار مشترک در ردیت و بیش از 38 هزار عضو در دیسکورد دارد. به دلیل درگیری با پامپ گیم استاپ مورد توجه قرار گرفت و پس از آن پامپ دوج را دنبال کرد.

دوج کوین، سکه معروف مبتنی بر شوخی های تصویری، پس از تصمیم گروه برای پامپ، ارزش خود را به شدت افزایش داد. در حقیقت، ارزش دوج در یک روز تقریباً 1300 درصد افزایش یافت. این معامله در حالی بازار را به لرزه درآورد که معامله گران توانستند ارزش خود را از احساسات موجود در بازار بالاتر ببرند. گفته می شود که همین گروه در اوایل فوریه نیز پشت پامپ XRP بودند.

ما دیده ایم که ذهنیت گله ای چه می تواند برای بازار سنتی و بازار رمزارز انجام دهد. با این حال، خیلی زود است که بگوییم ساتوشی سواپس تأثیری در بازار خواهد داشت یا خیر.

مطالب مرتبط:

دارندگان XRP برای دومین بار توکن اسپارک دریافت می کنند

خزانه داری بریتانیا: XRP توکن معاملاتی است نه اوراق بهادار

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته